Aplicarea abordarii pe baza de proces in cadrul sistemelor de management

Abordarea pe baza de proces in cadrul Sistemelor de Management

Sistemele de Management adopta asa numita „abordarea pe baza de proces” cu scopul de a creste satisfactia clientilor si a imbunatati performantele organizatiei prin indeplinirea cerintelor acestora

Aplicarea abordarii pe baza de proces in cadrul sistemelor de management permite:

  1. Intelegea cerintelor si respectarea consecventa a acestora
  2. Luarea in considerare a proceselor din punct de vedere al valorii adaugate
  3. Realizarea efectiva a performantei proceselor
  4. Imbunatatirea proceselor pe baza evaluarii datelor si informatiilor

Aceasta abordare pe baza de proces are niste cerinte specifice care trebuie sa fie respectate cu strictete, astfel incat organizatia sa isi atinga obiectivele stabilite. Daca doresti sa afli mai multe despre acestea, iti recomandam Cursul Online de Cerinte ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001.

Ce deosebeste acest curs de cursurile clasice prin videoconferinta sau la sala?

Dobandesti cunostinte teoretice si practice care vor fi verificate si certificate

Apelezi atunci cand ai nevoie la un formator – organism de certificare de renume in domeniul ISO

Ai parte de un ritm propriu si timp de calitate

Poti sa testezi inainte sa platesti

Si multe alte beneficii, pe care le vei descoperi imediat ce te inscrii. Daca esti curios sa afli ce presupune fiecare standard international in parte, te incurajam sa descarci oferta de pret, pe care o obtii automat, la orice ora din zi si noapte, aici: https://ciseo.ro/…/curs-online-cerinte-iso-9001-iso…/

by CISEO® Agentia pentru Certificare & Implementare Standarde Europene in Organizatii