Obtinere pachet complet ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001 etc
CISEO ofera Consultanta specializata pentru obtinerea de pachete complete:
- Pachete complete pentru Implementare & Instruire & Certificare ISO 9001 / ISO 14001 / ISO 45001 etc.
- Pachete complete pentru Recertificare ISO 9001 / ISO 14001 / ISO 45001 etc.
Pachetele contin servicii complete de implementare, instruire si certificare finalizate cu certificate, si anume:
- Documentatie ISO 9001 / ISO 14001 / ISO 45001 etc.(completa, model sau basic) sau programe de implementare (online sau offline);
- Cursuri de Auditor Intern ISO 9001 / ISO 14001 / ISO 45001 etc.;
- Certificate ISO 9001 / ISO 14001 / ISO 45001 etc. acreditate, valabile national si international, emise de Organisme de Certificare acreditate;
- Asistenta inclusa, pe tot parcursul derularii contractelor : implementare, certificare, supraveghere, recertificare.
- Diverse discount-uri pentru care poti opta.
Pachetele complete ce pot fi obtinute difera in functie de tipul:
Alege sa fim reprezentantul tau pentru a obtine pachetul complet ISO 9001 / ISO 14001 / ISO 45001 etc. potrivit pentru compania ta ! Cere oferta CISEO – One Stop Shop si afla pretul !
Serviciul CISEO – Pachete complete pentru Implementare & Certificare ISO 9001 / ISO 14001 / ISO 45001 etc. poate fi obtinut in conditii diferite, in functie mai multi factori, precum:
- standardul/ sistemul de management implementat si certificat,
- numarul si tipul standardelor/ sistemelor de management implementate si certificate,
- dimensiunea organizatiei (numar de angajati, locatii, etc),
- domeniul de activitate al organizatiei,
- numarul de vizite necesare, efectuate de consultantul ISO 9001 / ISO 14001 / ISO 45001 etc./ echipa de consultanti
- termenul de implementare si de obtinere a certificatului ISO 9001 / ISO 14001 / ISO 45001 etc. (in regim normal sau in regim de urgenta)
- motivul / scopul implementarii ISO si obtinerii certificatului ISO 9001 / ISO 14001 / ISO 45001 etc.
Spre exemplu, gradul de dificultate si termenul pentru finalizarea unui proces de implementare si certificare ISO este diferit pentru:
- o societate din domeniul servicii fata de o societate cu activitate de productie;
- in cazul implementarii ISO 9001 – Calitate, fata de implementarea standardului ISO 14001 – Mediu sau ISO 22000 pentru Siguranta Alimentara;
- in cazul unei societati cu 2 – 3 angajati, fata de o societate cu peste 50 – 100 de angajati
- in cazul in care societatea / organizatia solicita obtinerea unui certificat acreditat, valabil national si international, fata de cazul in care organizatia solicita orice alt tip de certificat.
In cadrul procesului de certificare (auditul de certificare, auditurile de supraveghere, auditul de recertificare):
- se verifica:
- Documentatia ISO 9001 / ISO 14001 / ISO 45001 etc.
- Implementarea sistemului de management certificat
- Mentinerea sistemului de management certificat.
- se evalueaza conformitatea organizatiei cu:
- Cerintele legale,
- Cerintele standardului si
- Cerintele specifice organizatiei respective.
Astfel, CISEO personalizeaza oferta pentru Implementare si Certificare ISO 9001 / ISO 14001 / ISO 45001 etc. pentru fiecare caz in parte, dupa o analiza prealabila a informatiilor transmise de reprezentantul organizatiei client, astfel incat aceasta sa corespunda cat mai bine nevoilor si asteptarilor clientului nostru.
- Trimiterea cererii de oferta
- Primirea Ofertei cu tipul de Pachet ales.
- Negocierea conditiilor din oferta.
- Primirea si Completarea Cererii de Aplicare cu datele necesare.
- Primirea si semnarea contractului.
- Stabilirea datei pentru prima vizita a consultantului (vizita de evaluare) / Primirea Listei cu Informatii necesare.
- Programul de Implementare.
- Finalizarea si Predarea Documentatiei.
- Procesul de certificare.
- Obtinerea Certificatului ISO 9001 / ISO 14001 / ISO 45001 etc.
Un model de documentatie poate fi obtinut in termen de cateva zile.
O documentatie personalizata poate fi obtinuta in termen de 1 – 2 saptamani sau 1/2 luni, in functie de specificul proiectului.
Un program de implementare dureaza minim 3 luni / 6 luni / 1 an, in functie de specificul proiectului.
Certificatul ISO 9001 / ISO 14001 / ISO 45001 etc. poate fi obtinut intre 3 si 10 zile de la data auditului de certificare.
Termenul de obtinere a unui pachet complet este considerabil mai redus decat accesarea individuala a serviciilor de impementare si certificare.
Pretul pentru un Pachet Complet ISO 9001 / ISO 14001 / ISO 45001 etc. variaza in functie de tipul serviciilor incluse si solicitarea fiecarui client in parte.
Oferta de pret este personalizata si trimisa pe adresa ta e-mail, in cel mai scurt timp posibil ! Cere acum o oferta de pret !
Plata pentru Pachetul Complet ISO 9001 / ISO 14001 / ISO 45001 etc. se poate face, astfel:
- in conditii standard: 50% din valoarea contractului la data semnarii si 50% la data primirii documentatiei finale / certificatului ISO 9001 / ISO 14001 / ISO 45001 etc. SAU
- in alte transe stabilite de comun acord, dar achitate integral pana la data primirii documentatiei / certificatului ISO 9001 / ISO 14001 / ISO 45001 etc.
Se acorda reducere pentru diverse modalitati de plata negociate de comun acord.
Pachetele CISEO pentru Implementare si Certificare ISO 9001 / ISO 14001 / ISO 45001 etc. sunt diferite in functie de scopul pentru care sunt solicitate de clientii nostri.
Implementarea si certificarea unui standard / sistem de management intr-o organizatie, poate avea ca scop final:
a. obtinerea unuia sau a mai multor certificate ISO 9001 / ISO 14001 / ISO 45001 etc. acreditate, valabile national si international, emise de Organisme de Certificare internationale,acreditate de Organisme Nationale de Acreditare,membri IAF si membri semnatari ai acordurilor bilaterale, regionale si internationale care atesta recunoasterea si acceptarea certificatelor la nivel international si national.
b. organizarea proceselor interne si procedurilor de lucru, urmarind sa:
- sa eficientizeze activitatea personalului
- sa imbunatateasca procesul de comunicare interna
- sa reduca timpul alocat de angajatii cu functii de conducere sau executie pentru desfasurarea activitatilor de rutina
- sa permita alocarea timpului si directionarea eforturilor angajatilor catre activitatile in care detin competente – atragerea de clienti noi, crearea de produse competitive,
- sa permita imbunatatirea calitatii serviciilor furnizate clientilor,
- sa conduca la cresterea rezultatelor companiei in materie de venituri incasate (cifra de afaceri), profit, numar si calitate clienti in portofoliu, etc.
c. participarea in calitate de ofertant la licitatii publlice
d. obtinerea unei autorizatii ANRE pentru desfasurarea activitatii in domeniile instalatii electrice / instalatii gaze (vezi Regulament ANRE : www.anre.ro)
e. indeplinirea cerintelor contractului cu Casa Nationala de Asigurari de Sanatate (vezi Contract cadru CNAS si Normele de Aplicare : www.cnas.ro)
f. indeplinirea cerintelor unui contract cu un client / furnizor important, national sau international, pentru activitati locale, de import sau de export.
etc.