Implementare ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, ISO 27001, ISO 22000 etc.

Procesul de implementare ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, ISO 27001, ISO 22000 etc. consta in aplicarea sistemelor de management / standardelor internationale in cadrul unei organizatii (companie, asociatie, institutie, etc), astfel incat procesele din cadrul organizatiei si produsele / serviciile sale sa fie conforme cu cerintele si regulile de bune practici.

Organizatiile, indiferent de tipul acestora, pot decide sa apeleze la ajutor specializat – consultanta pentru implementarea standardelor pentru sisteme de management, economisindu-si astfel resursele pe care le pot redirectiona catre alte obiective.

Tipuri de implementare ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, ISO 27001, ISO 22000 etc.

Implementarea se poate face online sau offline, astfel:

  • Implementare Online

    • Documentatie completa
    • Inregistrari realizate de consultant online, in baza informatiilor primite prin e-mail sau telefon
    • Suport online
  • Implementare Offline

    • Documentatie completa
    • Inregistrari realizate de consultant offline, finalizate in urma vizitelor la sediul clientului
    • Vizite la sediul clientului pentru:
    • – Culegere informatii necesare demararii proiectului sau ulterior
    • Instruire RMC
    • – Asistenta la efectuarea analizei de management
    • Suport online/offline
    • Asistenta la Auditul de Certificare
Standard International

Un Standard International cuprinde un ansamblu de cerinte generice pe care organizatiile le pot obtine prin implementare si utiliza in sprijinul dezvoltarii unui sistem de management eficace, mai ales atunci cand organizatia are nevoie :

  • „sa furnizeze consecvent produse (inclusiv servicii) care sa satisfaca cerintele clientului si cerintele legale si reglementate aplicabile” si
  • “sa creasca satisfactia clientului prin imbunatatirea continua a sistemului si prin asigurarea conformitatii cu cerintele”.

In total sunt aproximativ 19.500 de standarde internationale (sisteme de management, standarde de produse, ghiduri, etc.), publicate de organizatia ISO, care se pot aplica prin implementarea ISO 9001 / ISO 14001 / ISO 45001 / altor standarde in domenii precum industria alimentara, servicii IT si telecomunicatii, industria auto, agricultura, sanatate, etc.

Citeste mai mult despre Standarde Internationale emise de ISO

Sistem de Management

Unele dintre cele mai cunoscute standarde care sunt accesate prin implementare sunt standardele pentru sisteme de management. Un sistem de management descrie setul de proceduri pe care o organizatie trebuie sa le indeplineasca pentru a-si atinge obiectivele. Aceste standarde pot fi aplicate oricarei organizatii, mici, medii sau mari, indiferent de produsul sau serviciul pe care il furnizeaza si indiferent de domeniul sau de activitate.

Toate standardele pentru sisteme de management au la baza principiul imbunatatirii continue. Organizatia care le aplica evalueaza situatia curenta, isi fixeaza obiectivele si dezvolta propriile politici, implementeaza actiuni pentru a atinge aceste obiective si apoi masoara rezultatele. Avand aceste informatii, eficienta politicii si a actiunilor intreprinse pentru a o pune in practica, poate fi permanent revizuita si imbunatatita.

Prin implementarea oricarui sistem de management se furnizeaza un model de urmat, standardele internationale fiind rezultatul acordului expertilor la nivel international.

Din acest motiv, organizatiile care acceseaza un program de implementare ISO 9001 / ISO 14001 / ISO 45001 / alte standarde internationale pot beneficia de experienta in management la nivel global precum si de bunele practici in domeniu.

Sistem INTEGRAT de Management

Majoritatea societatilor / organizatiilor se decid pentru programe de implementare prin care se implementeaza mai mult decat un singur sistem de management. Procesul de implementare a doua sau mai multor sisteme de management in acelasi timp este denumit „implementare sistem de management integrat”.

Pentru a facilita accesul la sisteme integrate de management, organizatia ISO a decis ca toate standardele pentru sistemele de management ar trebui sa aiba aceeasi structura si sa contina multi termeni asemanatori precum si definitii. Acest lucru ajuta organizatiile sa economiseasca timp si bani in procesul de utilizarea a standardelor.

Citeste mai mult despre Sistem Integrat de Management

Avantajele Implementarii Standardelor

Procesul de implementare ISO 9001 / ISO 14001 / ISO 45001 / alte standarde internationale are multe avantaje, precum:

  • utilizarea mai eficienta a resurselor
  • imbunatatirea managementului riscului
  • cresterea satisfactiei clientilor.

Ai nevoie de Documentatie?

Ai nevoie de Certificat?

Ai nevoie de Pachet complet?

Alege tipul de implementare de care ai nevoie