Implementare ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, ISO 27001, ISO 22000 etc.
Procesul de implementare ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, ISO 27001, ISO 22000 etc. consta in aplicarea sistemelor de management / standardelor internationale in cadrul unei organizatii (companie, asociatie, institutie, etc), astfel incat procesele din cadrul organizatiei si produsele / serviciile sale sa fie conforme cu cerintele si regulile de bune practici.
Organizatiile, indiferent de tipul acestora, pot decide sa apeleze la ajutor specializat – consultanta pentru implementarea standardelor pentru sisteme de management, economisindu-si astfel resursele pe care le pot redirectiona catre alte obiective.
Tipuri de implementare ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, ISO 27001, ISO 22000 etc.
Implementarea se poate face online sau offline, astfel:
Un Standard International cuprinde un ansamblu de cerinte generice pe care organizatiile le pot obtine prin implementare si utiliza in sprijinul dezvoltarii unui sistem de management eficace, mai ales atunci cand organizatia are nevoie :
- „sa furnizeze consecvent produse (inclusiv servicii) care sa satisfaca cerintele clientului si cerintele legale si reglementate aplicabile” si
- “sa creasca satisfactia clientului prin imbunatatirea continua a sistemului si prin asigurarea conformitatii cu cerintele”.
In total sunt aproximativ 19.500 de standarde internationale (sisteme de management, standarde de produse, ghiduri, etc.), publicate de organizatia ISO, care se pot aplica prin implementarea ISO 9001 / ISO 14001 / ISO 45001 / altor standarde in domenii precum industria alimentara, servicii IT si telecomunicatii, industria auto, agricultura, sanatate, etc.
Citeste mai mult despre Standarde Internationale emise de ISO