De ce este important standardul international AS9100 si ce beneficii aduce companiilor din industria aerospatiala?

Print Friendly, PDF & Email

Daca activati in industria aerospatiala, clientii dvs. vor sa stie că faceti pasii necesari pentru a îmbunătăți calitatea produselor și a serviciilor dvs. și pentru a îmbunătăți satisfacția clienților, iar implementarea unui SMC în conformitate cu cerințele AS9100 poate face acest lucru. Prin gestionarea, controlul și auditarea propriilor procese, precum și prin faptul că apelati la un organism extern de certificare care verifică faptul că sistemul de management al calității respectă cerințele, clienții dvs. pot ști că totul este bine pregătit.

Ca standard internațional recunoscut pentru sistemele de management al calității aerospațiale, AS9100 se bazează pe șapte principii de management al calității, care sunt recunoscute ca fiind necesare pentru a face un sistem de management al calității să funcționeze.

Pe baza principiilor de management al calității recunoscute la nivel internațional, AS9100 este conceput pentru a vă ajuta să implementați un sistem de management al calității, care s-a dovedit a oferi următoarele avantaje:

Îmbunătățirea satisfacției clienților – prin concentrarea eforturilor dvs. pe înțelegerea cerințelor clienților și satisfacerea nevoilor clienților, satisfacția clienților dvs. se va îmbunătăți. O mai mare satisfacție a clienților duce la clienți care revin si cumpara frecvent.

Îmbunătățirea procesului de luare a deciziilor – prin implicarea managementului de vârf în cadrul sistemului dvs. de management al calității și bazându-vă deciziile pe dovezi și nu pe noțiuni și atitudini vagi, puteți îmbunătăți modul în care luați deciziile. Deciziile mai bune înseamnă o alocare mai bună a resurselor care, la rândul său, poate conduce la costuri mai mici.

O eficiență mai bună – Folosind abordarea bazata pe proces pentru a înțelege mai bine procesele folosite pentru a vă furniza produsele și serviciile și pentru a avea o imagine generală asupra modului în care interacționează aceste procese, nu numai că puteți lucra pentru a îmbunătăți fiecare proces, dar și pentru a reduce ineficiența atunci când furnizati produsele sau urmariti fluxul de informații între procese.

Angajamentul managementului si al echipei – Atunci când puneti accentul pe satisfacerea nevoilor clienților, îmbunătățirea sistemului și a proceselor și creșterea satisfacției clienților, angajații dvs. vor pune accent pe rezultatele muncii lor. Cine poate să înțeleagă mai bine procesele pentru a încerca să le facă mai bune decât oamenii care lucrează cu ele? Și acest angajament poate îmbunătăți moralul angajaților și satisfacția la locul de muncă.

Relații mai bune cu furnizorii – Îmbunătățirea relațiilor cu furnizorii dvs. poate aduce multe beneficii în timp ce lucrați pentru a îmbunătăți satisfacția clienților dvs. În parteneriat cu furnizorii dvs., puteți găsi modalități de a face produsele și serviciile achiziționate mai puțin costisitoare, livrate mai repede și mai potrivite nevoilor dvs. În general, acest lucru poate economisi timp și bani atât pentru dvs., cât și pentru furnizorii dvs.

Va îmbunătățiti activitatea dvs. de zi cu zi – Îmbunătățirea continuă, făcând sistemul de management al calității progresiv în timp, este atât de înrădăcinat în standardul AS9100, încât aceasta poate deveni o a doua natură pentru organizația dvs. Când se întâmplă acest lucru, puteți avea întreaga forță de muncă implicată în găsirea unor modalități de a face procesele dvs. mai bune, mai puțin costisitoare și mai eficiente – ceea ce reprezintă o îmbunătățire pentru toată lumea.

Unul dintre cele mai mari beneficii ale certificării AS9100 este că fiecare companie certificată trebuie să fie inclusă în Sistemul Informațional al Furnizorului Aerospațial (OAIS), menținut de IAQG. Aceasta este o bază de date căutată la nivel mondial care este disponibilă pentru orice companie din industria aerospațială care se ocupă de selectarea și supravegherea furnizorilor și include nu numai informații despre fiecare companie, ci și informații de contact pentru achizitii. Deoarece baza de date OAIS este utilizata de industrie pentru a găsi furnizori, este ca un instrument de marketing gratuit pentru compania dvs., utilizat în întreaga industrie aerospațială.

Pe lângă aceste avantaje, AS9100, ca standard recunoscut la nivel internațional pentru sistemele de management al calității aerospațiale, vă va oferi o imagine îmbunătățită clienților dvs. care înțeleg că gestionarea calității produselor și serviciilor dvs. este esențială pentru succesul general al afacerii.