Principiile managementului calitatii
Cerintele ISO 9001: 2015 pentru managementul calitatii se bazeaza pe sapte principii cheie, care au scopul de a creste performantele organizatiei si satisfactia clientilor. Pentru a aplica principiile managementului calitatii, este important ca organizatia ta sa obtina un certificat ISO 9001:2015 pentru Sistemul de Management al Calitatii.
PRINCIPIILE MANAGEMENTULUI CALITATII
Orientarea catre client
- Reprezinta esenta afacerii
- Este un factor decisiv pentru dezvoltarea organizatiei
- Presupune cunoasterea clientilor si nevoilor lor
- Inseamna masurarea satisfactiei clientilor
Leadership
- Organizatiile care au inclus in strategia lor respectarea principiilor managementului calitatii au raportat rezultate mai bune decat cele care nu se ghideaza dupa regulile de bune practici internationale
Angajamentul personalului
- Pentru a asigura calitatea managementului si imbunatatirea calitatii intr-o organizatie, aceasta trebuie sa puna accent pe compententa si implicarea responsabila a oamenilor care contribuie la dezvoltarea afacerii
Imbunatatirea
- Este vitala pentru mentinerea nivelelor de performanta a proceselor, pentru reactie la schimbari in functie de factorii interni-externi si pentru a crea oportunitati
Luarea deciziilor pe baza de dovezi
- Organizatia trebuie sa ia decizii in functie de dovezile rezultate din analizele pe care le genereaza cu privire la diferite aspecte si situatii pe care le intampina in domeniu sau de activitate
Abordare pe baza de proces
- Este nevoie de o intelegere clara a sistemului de procese in organizatie, pentru a putea controla si imbunatati rezultatele
Managementul relatiilor cu partile interesate
- Desi accentul se pune adesea pe gestionarea relatiilor din reteaua de furnizori, mentinerea relatiilor cu toate partile interesate este importanta, pentru a asigura sustenabilitatea si cresterea calitatii in organizatie
CISEO ofera certificare ISO 9001:2015 companiilor care doresc sau au nevoie sa demonstreze, in fata autoritatilor statului, partenerilor de afaceri nationali si internationali sau clientilor sai, faptul ca presteaza o activitate comerciala sau profesionala in conformitate cu standardele de bune practici din domeniul lor. Obtine oferta de pret potrivita pentru compania ta aici: https://ciseo.ro/certificare-iso-9001/