Implementarea si certificarea standardelor internationale precum ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, ISO 27001 etc. iti aduc in portofoliu clienti mari si importanti

Companiile medii si mari inteleg cel mai bine utilitatea implementarii si mentinerii standardelor ISO 9001 / ISO 14001 / ISO 45001 / Standardelor Internationale in organizatii. Prima dovada in acest sens consta in faptul ca, in cadrul acestora, sunt infiintate departamente de calitate in care este angajat personal specializat, instruit in domeniul Standardelor Internationale, pentru a se ocupa de implementarea si mentinerea sistemelor de management, asigurand imbunatatirea continua a proceselor interne, cu scopul satisfacerii cerintelor legale, de reglementare si ale clientilor.

Tocmai pentru ca aceste organizatii aplica si inteleg beneficiile ISO 9001 / ISO 14001 / ISO 45001 / Standardelor Internationale, atunci cand isi selecteaza proprii furnizori, le solicita acestora sa respecte la randul lor regulile de bune practici din standarde.

Daca te afli in situatia in care un client important iti cere sa indeplinesti cerintele ISO 9001 / ISO 14001 / ISO 45001 / Standardelor Internationale, ca si criteriu de eligibilitate pentru a incheia un acord comercial cu acesta, atunci gandeste-te ca, daca obtii certificarea ISO 9001 / ISO 14001 / ISO 45001 / Standardelor Internationale , castigi din mai multe puncte de vedere:

  • Oferi clientilor tai produse sigure, la cele mai inalte standarde de calitate. Clientii multumiti de calitatea primita si siguranta oferita nu vor mai dori sa schimbe furnizorul.
  • Clientii tai vor fi dispusi sa plateasca un pret mai mare pentru valoarea adaugata pe care produsul tau o ofera. Cu alte cuvinte, produsul sau serviciul tau poate fi vandut la preturi bune doar daca este de valoare, iar valoarea sa este intotdeauna la aprecierea clientilor tai, cei care stiu sa faca cel mai bine diferenta dintre un produs conform si unul neconform. Mai concret, piata iti transmite semnale sa intelegi ca, daca produsul tau este conform cerintelor, incasarile tale vor creste iar profitul inregistrat va fi mult mai satisfacator decat pana acum.
  • Te vei bucura de aprecierea clientilor tai, imediat ce astia consuma sau folosesc produsul sau serviciul tau. In loc sa primesti reclamatii pe loc sau in urmatoarele zile, vei primi referinte pozitive ce iti vor aduce satisfactie pentru tot efortul depus de tine si resursele consumate ca sa iti satisfaci clientii.
  • Increderea clientilor tai in produsul sau serviciul tau va creste de la o zi la alta, stiind ca tu respecti regulile de buna practica in domeniu si nu incerci sa castigi foloase necuvenite inseland perceptia consumatorilor atunci cand prezinti materia prima, tehnicile utilizate si avantajele produsului sau serviciului tau.
  • Te dezvolti mai mult decat oricand pentru ca, depasind barierele birocratice si respectand cerintele legale si cele ale clientilor tai, ajungi la o piata de desfacere pe care concurentii tau nu au acces din start. Doar procedand astfel ti se va permite sa iti vinzi produsele pe piata pe care iti doresti sa intri si sa te mentii dar pe care pana acum nu ai avut nicio sansa intrucat nu respectai cerintele minime de eligibilitate.
  • Producerea si livrarea oricarui produs sau serviciu de calitate costa bani si este evident ca trebuie sa aloci si multe alte resurse importante (timp, cunostinte, atentie, energie, sacrificii etc). Dar investitia ta va fi repede recuperata daca produci gandindu-te in primul rand la cerintele pietei si ale clientilor tai. Clientii tai cei mai importanti iti vor ramane loiali si impreuna cu acestia vei reusi sa cresti intr-un an cat altii in zece.

Cerere RAPIDA

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.