CURSURI ONLINE: CUNOSTINTE PROFESIONALE UTILE PENTRU TOTDEAUNA

Obtii un bagaj de cunostinte profesionale pe care vei putea sa il „porti” oriunde.

Bagajul de cunostinte dobandit dupa parcurgerea cursurilor ISO online va ramane intiparit permanent, astfel incat sa il poti accesa oricand este necesar in cariera sau afacerea ta, pe termen scurt, mediu sau lung (peste ani de zile).

Asadar, obtii un bagaj de cunostinte profesionale pe care vei putea sa il „porti” oriunde. Standardele ISO reprezinta bune practici internationale, aplicate in toate domeniile de activitate si in organizatii de orice tip sau dimensiune.

Aceste cursuri online sunt recomandate pentru persoanele cu cariera de Business Manager, Antreprenor, Manager Resurse Umane, Manager Marketing, Manager Achizitii etc.

De asemenea, cursurile online sunt indicate pentru toti angajatii din companii (IMM-uri sau multinationale), in mod special pentru cei din departamentele TESA (Tehnic, Economic si Socio-Administrativ).

Cursurile ISO sunt ideale pentru responsabilii de sistemul de management al organizatiei si/sau pentru personalul care efectueaza audituri interne, precum si pentru toate persoanele interesate sa cunoasca bunele practici internationale privind managementul calitatii, mediului, sanatatii si securitatii ocupationale.

Cursurile online din Platforma „Training & Certificare Personal” powered by CISEO® trateaza aspecte esentiale ce intervin in gestionarea activitatii si proceselor interne din companii, indiferent de tipul acestora, si pe care orice persoana dintre cele mentionate mai sus are responsabilitatea sa le cunoasca:

  • Intelegerea organizatiei si a contextului in care activeaza
  • Intelegerea necesitatilor si asteptarilor partilor interesate: angajati, clienti, furnizori, asociati, investitori, autoritati etc.
  • Procesele interne
  • Leadership si angajament
  • Roluri, responsabilitati si autoritati
  • Tratarea riscurilor si oportunitatior
  • Obiectivele si planificarea realizarii lor
  • Planificarea schimbarilor
  • Resursele suport
  • Competenta
  • Constientizare
  • Comunicare
  • Crearea, actualizarea si mentinerea Informatiilor documentate
  • Planificarea productiei / prestarii serviciului
  • Cerinte pentru produse/servicii
  • Proiectare si Dezvoltare
  • Productie si furnizare servicii
  • Controlul produsului/serviciului si a elementelor de iesire neconforme
  • Evaluarea performantei: Monitorizare, masurare, analiza si evaluare
  • Auditul intern
  • Analiza efectuata de management
  • Neconformitati si actiuni corective
  • Imbunatatirea continua.