Curs Manager Calitate Bucuresti

DENUMIRE CURSCurs Manager Calitate Bucuresti – curs acreditat, ANC
STANDARD & EDITIEManager Calitate – COD COR 242114, 180 ore
ISO 9001:2015 – Sistemul de Management al Calitatii
TIP CURSCursul are la baza standardul ocupational (COD COR) emis de ANC – Autoritatea Nationala pentru Calificari (fostul Consiliu National de Formare Profesionala a Adultilor) si este recunoscut de catre Ministerul Muncii si Ministerul Educatiei.
TIP DIPLOMAParticipantii care promoveaza examenul final vor primi certificatul de Manager in domeniul Managementului Calitatii, COD COR 242114

Diploma de Manager Calitate are la baza codul COR ANC – Autoritatea Nationala pentru Calificari si recunoscuta de catre Ministerul Muncii si Ministerul Educatiei.

Suplimentul descriptiv este emis in baza standardului international ISO 9001:2015 – Sistemul de Management al Calitatii de catre furnizorul de formare profesionala – organism de certificare acreditat international.

RECUNOASTERE DIPLOMADiploma COD COR este recunoscuta la nivel national.
Obtinerea certificarii va da dreptul absolventilor sa practice meseria de Manager Calitate, in calitate de angajat cu carte de munca pentru aceasta functie (in baza codului COR). De asemenea, acest tip de diploma, impreuna cu suplimentul descriptiv, va permite Managementul Sistemelor de Calitate.
DURATA CURS180 ore, conform noului Standard Ocupational in vigoare pentru functia de MANAGER CALITATE COD COR 242114, emis de ANC si valabil din noiembrie 2015, structurate astfel:

– 7 zile (60 ore) teorie si
– 120 ore practica.

ORASBUCURESTI.

Cursurile de formare Manager Calitate ISO 9001 (ANC) sunt organizate in sistem public (open) si in alte orase.

Cursurile pot fi organizate si in sistem in-house (la sediul beneficiarului).

Detalii Curs Manager Calitate – COD COR 242114, ISO 9001:2015 Sistemul de Management al Calitatii Bucuresti

Cursul are la baza standardul ocupational (COD COR) emis de ANC – Autoritatea Nationala pentru Calificari ( fostul CNFPA – Consiliul National de Formare Profesionala a Adultilor ), finalizat cu eliberare de certificate recunoscute de catre Ministerul Muncii si Ministerul Educatiei.

CUI SE ADRESEAZA ACEST CURS
• firmelor care doresc sa-si implementeze un sistem de management al calitatii;
• firmelor care si-au implementat un sistem de management al calitatii si doresc imbunatatirea functionarii acestuia;
• institutiilor publice care doresc sa isi formeze specialisti in sisteme de management al calitatii;
• ONG-uri care, prin domeniul lor de activitate, au tangenta directa cu managementul calitatii
• oricaror alte persoane fizice ce doresc sa devina specialisti in managementul calitatii si auditul calitatii sau care doresc sa obtina certificarea ANC (fostul CNFPA).

OBIECTIVE
• Realizarea unui sistem de management de calitate conform ISO 9001:2015;
• Intocmirea documentelor specifice managementului de calitate;
• Gestionarea si functionarea la parametri optimi a sistemului de management de calitate;
• Pregatirea personalului pentru calitate;
• Monitorizarea implementarii unui sistem de management al calitatii;
• Stabilirea etapelor pentru auditurile interne al managementului calitatii;
• Mentinerea si imbunatatirea sistemului de calitate;
• Evaluarea furnizorilor.

CONTINUT
• Managementul general al organizatiei si managementul calitatii ca disciplina componenta
• Managementul calitatii si infrastructura internationala a calitatii
• SR EN ISO 9001 principii si cerinte
• Sistemul de management al calitatii, sisteme de management
• Implementare, certificare, mentinere sisteme de management al calitatii
• SR EN ISO 19011 si auditul intern al calitatii
• Functia de Manager calitate si imbunatatirea continua.

Cursul respecta cerintele Standardului Ocupational actualizat, in vigoare din 2015: Manager Calitate – COD COR 242114 si ISO 9001:2015 Sistemul de Management al Calitatii.

CONDITII DE PARTICIPARE

Studii superioare.

Pentru participarea la cursurile ce au la baza standardele ocupationale emise de Autoritatea Nationala pentru Calificari (ANC)-cod COR, va fi necesar sa anexati urmatoarele documente: copie certificat nastere, copie certificat casatorie, copie certificat divort (unde este cazul), copie C.I., copie ultima diploma de studii, copie diploma/ certificat sau recomandare care sa ateste competentele solicitate de standardul ocupational, conform specificatiilor de mai jos:

Citat din standardul ocupational:

“Competente si deprinderi necesare accesului la program:

– abilitati avansate de planificare, managementul riscurilor, coordonare echipe, abilitati decizionale, management al conflictelor, evaluare si revizuire, raportare, furnizare si obtinere feedback, autoevaluare.

Competentele si deprinderile mentionate vor fi demonstrate la inscriere , astfel:
– Printr-un program de formare sau o certificare de competente cu recunoastere nationala (copie de pe diploma/certificat plus suplimentul descriptiv din care sa reiasa competentele/deprinderile necesare);
– Recomandare de la ultimul loc de munca in care sa fie evidentiata asumarea responsabiliatii pentru competentele si deprinderile mentionate.

Pentru competentele si deprinderile care nu pot fi dovedite conform procedurii mentionate mai sus, sa va sustine, la inceputul cursului, un test de evaluare, aplicat de furnizor, prealabil inceperii cursului. Testul va fi structurat distinct, pe fiecare domeniu mentionat, iar in situatia detinerii unora dintre competente evaluarea se va realiza doar pentru celelalte domenii.”

STRUCTURA

Pregatirea teoretica din cele 60 ore de teorie (7 zile de curs) include cele 7 Module prezentate in Planul de Pregatire din standardul ocupational COD COR 242114:

1. Leadership
2. Management Strategic
3. Elemente si metode ale managementului
4. Instrumente ale Managementului Calitatii
5. Orientarea catre client.
6. Managementul Lantului de Aprovizionare.
7. Instruire si Dezvoltare

Perioada de practica de 120 ore se finalizeaza cu un proiect ce va fi sustinut in timpul examinarii asistate de comisia ANC.

CERTIFICAT

Pe tot parcursul cursului, performanta fiecarui cursant este evaluata in functie de sarcini, discutii, prezentari, contributii personale, sarcini indeplinite, gestionarea optima a timpului si punctualitate.

Participantii care promoveaza examenul final vor primi certificatul de Manager al Sistemelor de Management al Calitatii, cod COR 242114, recunoscut de catre Ministerul Muncii si Ministerul Educatiei.

Formatori

Cursurile sunt sustinute de Furnizori de formare profesionala / traineri de renume, Organisme de Certificare nationale sau internationale, parte din grupuri multinationale cu multiple acreditari, nationale si internationale, companii nationale/internationale sau lectori de renume.

ORGANIZARE

Cursurile din catalogul CISEO sunt organizate:

  • LIVE – VIDEOCONFERINTA/LA SALA in sistem deschis publicului (OPEN). Cursurile se tin dupa ce se formeaza grupa minima de cursanti, intr-o perioada planificata si cu program zilnic fix 8 ore/zi, 3 – 5 zile in functie de curs.
  • ONLINE – in Platforma „Training & Certificare Personal” powered by CISEO, in format STUDIU INDIVIDUAL & interactiune cu lector, la cerere. Cursantii incep cursul imediat ce se inscriu, fara sa astepte formarea unei grupe si fara sa aiba un program fix. 
  • ONLINE – in aplicatiile furnizorilor de formare profesionala (cursuri internationale in engleza/franceza/germana/spaniola etc.). Cursantii incep cursul imediat ce se inscriu, fara sa astepte formarea unei grupe si fara sa aiba un program fix.

DATA & PRET

In general, pretul cursului variaza in functie de: tipul cursului, tipul acreditarii, tipul recunoasterii cursului si diplomei, emitentul diplomei (brand, renume pe piata nationala / internationala etc.), facilitati incluse, lectorul care sustine cursul (experienta de lector, auditor / auditor sef etc.)

In cazul cursurilor open, data sustinerii cursului este influentata de numarul de cursanti inscrisi care au achitat pretul cursului.

In cazul cursurilor online disponibile nonstop, acestea pot fi accesate individual sau in echipa imediat dupa finalizarea inscrierii, deci nu este planificata o data anume.

Portofoliu Clienti CISEO: