Curs Auditor ISO/IEC 20000 Bucuresti ( Sistemul de Management al Serviciilor IT)
DENUMIRE CURS | Curs Auditor Sef / Auditor de Terta Parte / Auditor extern ISO/IEC 20000 Bucuresti |
---|---|
STANDARD & EDITIE | ISO/IEC 20000 – Sistemul de Management al Serviciilor IT |
TIP CURS | Curs acreditat de APMG (UK) ( http://www.apmg-international.com ) |
TIP DIPLOMA | Diploma de Auditor Sef / Auditor de Terta Parte / Auditor extern ISO/IEC 20000 – Sistemul de Management al Serviciilor IT, acreditata APMG (UK). Participantii care promoveaza examenul final vor primi certificatul de participare si absolvire pentru Auditor al Sistemului de Management al Serviciilor IT. |
RECUNOASTERE DIPLOMA | Diploma acreditata APMG este recunoscuta la nivel international si national. |
DURATA CURS | 5 zile |
ORAS | BUCURESTI.
Cursurile pot fi organizate si in sistem in-house (la sediul beneficiarului). |
Detalii Auditor ISO/IEC 20000 (Sistemul de Management al Serviciilor IT
Cursul de formare Auditor ISO/IEC 20000 acreditat APMG este furnizat in parteneriat cu un centru de training acreditat de APMG – International (UK).
Diploma acreditata APMG este recunoscuta la nivel international si national.
Lectorii au o bogata experienta atat in calitate de traineri cat si in efectuarea auditurilor de prima parte, de secunda parte si de terta parte, in calitate de auditori interni si externi ai Sistemelor de Management implementate in cadrul companiilor de orice dimensiune si din orice domeniu de activitate, la nivel national.
CUI SE ADRESEAZA ACEST CURS
Cursul este dedicat profesionistilor preocupati de managementul serviciilor IT, care doresc sa se califice ca Auditori ISO/IEC 20000 sau Auditor Sef / Auditor de Terta Parte / Auditor extern ISO/IEC 20000 – Sistemul de Management al Serviciilor IT, sau personalului din domeniul IT care doresc sa cunoasca si sa asimileze cele mai bune practici in domeniul IT:
- Managerilor şi responsabililor cu Managementul Serviciilor IT;
- Specialiştilor in domeniul IT şi al Managementului Calitatii;
- Specialistilor care doresc sa implementeze un Sistem de Management al Serviciilor in conformitate cu ISO/IEC 20000-1;
- Managerilor sau consultantilor care doresc sa stapaneasca un proces de audit al sistemului de management al serviciilor IT
- Persoanelor responsabile pentru mentinerea conformitatii cu cerintele ITSMS
- Expertilor tehnici care incearca sa se pregateasca pentru un audit al sistemului de management al serviciilor IT
- Consultantilor experti in managementul serviciilor IT
- Persoanelor care doresc sa obtina competentele de audit, a indeplinirii de catre Sistemul de Management al Serviciilor IT a cerintelor standardului ISO 20000, ca auditor intern sau extern;
- Auditorilor care doresc sa efectueze si sa conduca audituri de certificare a sistemelor de management al serviciilor IT (ITSMS).
OBIECTIVE:
- Consolidarea cunostintelor privind sistemele de management al serviciilor IT.
- Intelegerea detaliata a ISO / IEC 20000 in contextul unui audit.
- Planificarea, conducerea si gestionarea unui audit ISO / IEC 20000.
- Desfasurarea sedintelor de deschidere / inchidere si interviuri.
- Integrarea altor audituri ale sistemului de management.
CONTINUT:
Standardele relevante, ISO / IEC 20000-1: 2011, ISO / IEC 17021 si ISO 19011
Scopul, importanta si beneficiile sistemului de management al serviciilor IT
Politica ITSM si aplicarea acesteia
Structura documentatiei ITSMS
Managementul incidentelor si gestionarea problemelor
Introducere in auditul ITSMS
ISO 20000-1: 2011 tehnici de audit
Gestionarea si conducerea unei echipe de audit ITSMS
Tehnici de interviu
Inregistrarea si raportarea neconformitatilor
Raportarea auditului
Actiuni preventive si incheierea procesului de auditare
Evaluari continue si feedback
Exercitii role play si feedback
Examen scris.
CONDITII DE PARTICIPARE
Se recomanda ca participantii la acest curs sa aiba o buna cunoastere a principiilor sistemelor de management si a standardului de referinta. Pe tot parcursul cursului, performanta fiecarui cursant este evaluata in functie de sarcini, discutii, prezentari, contributii personale, sarcini indeplinite, gestionarea optima a timpului si punctualitate.
CERTIFICAT
Participantii care promoveaza examenul final vor primi certificatul de participare si absolvire pentru Auditor al Sistemului de Management al Serviciilor IT. Certificatele vor fi eliberate sub acreditarea APMG.
Formatori
Cursurile sunt sustinute de Furnizori de formare profesionala / traineri de renume, Organisme de Certificare nationale sau internationale, parte din grupuri multinationale cu multiple acreditari, nationale si internationale, companii nationale/internationale sau lectori de renume.
ORGANIZARE
Cursurile din catalogul CISEO sunt organizate:
- LIVE – VIDEOCONFERINTA/LA SALA – in sistem deschis publicului (OPEN). Cursurile se tin dupa ce se formeaza grupa minima de cursanti, intr-o perioada planificata si cu program zilnic fix 8 ore/zi, 3 – 5 zile in functie de curs.
- ONLINE – in Platforma „Training & Certificare Personal” powered by CISEO, in format STUDIU INDIVIDUAL & interactiune cu lector, la cerere. Cursantii incep cursul imediat ce se inscriu, fara sa astepte formarea unei grupe si fara sa aiba un program fix.
- ONLINE – in aplicatiile furnizorilor de formare profesionala (cursuri internationale in engleza/franceza/germana/spaniola etc.). Cursantii incep cursul imediat ce se inscriu, fara sa astepte formarea unei grupe si fara sa aiba un program fix.
DATA & PRET
In general, pretul cursului variaza in functie de: tipul cursului, tipul acreditarii, tipul recunoasterii cursului si diplomei, emitentul diplomei (brand, renume pe piata nationala / internationala etc.), facilitati incluse, lectorul care sustine cursul (experienta de lector, auditor / auditor sef etc.)
In cazul cursurilor open, data sustinerii cursului este influentata de numarul de cursanti inscrisi care au achitat pretul cursului.
In cazul cursurilor online disponibile nonstop, acestea pot fi accesate individual sau in echipa imediat dupa finalizarea inscrierii, deci nu este planificata o data anume.