Print Friendly, PDF & Email

Curs Certificare PCM® – Process Communication Model

DENUMIRE CURSCurs Soft Skills: PCM® – Process Communication Model
STANDARD & EDITIEPCM® – Process Communication Model
TIP CURSCurs Soft Skills – certificare personal / trainer, recunoscut international.
DURATA CURS3 zile.
PROFIL PCM®Profilul individual al personalității: Înaintea cursului va fi completat un chestionar de personalitate în urma căruia ți se înmâneaza manualul original la care ai doar tu acces și în care îți vei regăsi profilul detaliat în 40 pag.

Detalii Curs Certificare PCM® – Process Communication Model

PCM – Process Communication Model este un model de comunicare și de înțelegere a personalității dezvoltat în anii ’70 de Taibi Kahler. Modelul de bază a câștigat premiul științific Eric Berne în 1975 și a fost folosit într-o mare diversitate de împrejurări, de la recrutarea austronauților pentru NASA, la pregatirea discursurilor presedintilor americani.

Asadar, PCM este o teorie de personalitate si comunicare cu aplicabilitate in autocunoastere, dezvoltarea echipelor, comunicare si relationare, negociere, vanzari, rezolvarea conflictelor, coaching si psihoterapie. Pana in prezent, metodologia Process Communication Model are in spate 40 de ani de cercetare si rafinare, iar validarea sa a fost realizata cu peste 1.000.000 de profile lucrate.

CUI I SE ADRESEAZA ACEST CURS

  • Trainerilor individuali
  • Manageri
  • Antreprenori
    Mediatori
    Oameni de vânzări și marketing
    Educatori,mentori,profesori, lectori
    Consultanti, Auditori
  • Organizatiilor / companiilor care isi doresc sa isi dezvolte afacerea sau sa completeze o nevoie a strategiei de training.
  • Oricărei persoane care dorește să învețe cum să comunice mai
    eficient.

OBIECTIVELE CURSULUI PCM® – Process Communication Model

PCM este un ”set de instrumente” și soluții care pot deveni cu ușurință parte din comportamentul nostru pentru a comunica eficient și a-i înțelege pe cei din jur în contexte profesionale și personale.

Dezvoltat de dr. psiholog Taibi Kahler PhD și folosit de NASA ani la rând pentru recrutare, modelul și-a dovedit eficiența și a produs rapid rezultate.

Dacă ești orientat/ă spre dezvoltarea carierei tale, știi cu siguranță că există tot timpul ceva nou de învățat. Formarea și certificarea în sistemul de cunoaștere a personalității umane – Process Communication Model (PCM) poate fi pentru tine sau pentru angajații tăi acel ceva nou care te poate ajuta să obții anul acesta performanțe mai bune decât anul trecut în domeniul în care activezi.

Partea genială a training-ului este că el e de fapt un fel de ”manual de utilizare” a oamenilor, care creează scurtături în comunicare.

Ceea ce oferă cursul este posibilitatea de a citi în oameni ca într-o carte deschisă.

  • Ce inseamna PCM?

    • Un mod de a-ți îmbunătăți abilitățile de vânzare.
    • O unealtă inovatoare care te ajută să înțelegi, să motivezi și să comunici
      mai eficient cu al
      ții
    • O unealtă de management
    • Instrument puternic de marketing
    • Un instrument politic pentru atragerea voturilor
    • O incredibilă unealtă educațională care îi ajută pe cursanți să aibă succes în clasă
    • O unealtă de mentoring
    • Un instrument dinamic pentru a susține discursuri eficiente

NOTA

In functie de nevoile personalului si companiei / organizatiei in care vei implementa strategia PCM, te poti baza pe PCM pentru a sustine cursuri de o zi sau de trei zile, in functie de tipurile de abilitati pe care doresti sa le dezvolti in echipa / departamentul / compania ta.

La acest curs inveti:

  • care sunt percepțiile de contact;
  • care sunt părțile și tipurile de personalitate și cum să le recunoști;
  • care sunt canalele potrivite de comunicare;
  • care sunt stilurile de management pe care le poți utiliza sau nu în funcție de personalitatea celui cu care comunici;
  • cine ești tu și cum funcționezi;
  • care este propriul tău inventar de personalitate.
  •   cum să comunici mai eficient și să măsori eficiența/ineficiența comunicării tale;
  • să motivezi eficient și cuantificabil;
  • să-i susții eficient pe cei din jurul tău;
  • cum să controlezi stresul tău și al celorlalți;
  • cum să reduci rata eșecurilor;
  • cum să crești calitatea relațiilor cu partenerul/a de
    via
    ță, copiii, prietenii, colegii etc.;
  • cum să îmbunătățești moralul și satisfacția la locul de muncă;
  • cum să ajungi la soluții win-win în toate ariile existenței tale;
  • cum să crești vânzările și profitabilitatea firmei tale sau firmei în care lucrezi.

Așadar, în cele 3 zile vei învăța:

  • Cum să evaluezi în doar câteva secunde profilul de comunicare al oricărei persoane, la birou sau acasă.
  • Cum să-ți adaptezi discursul pentru fiecare tip de persoană cu care interacționezi astfel încât mesajul tău să fie auzit, înțeles și reținut cu ușurință.
  • Cum să minimizezi conflictele și să crești armonia, cooperarea și încrederea în toate relațiile tale.
  • Cum să accentuezi acele caracteristici ale produsului sau mesajului tău care vor răspunde nevoilor psihologice și motivațiilor specifice publicului tău.
  • Cum să gestionezi situații de stres și să dezvolți parteneriate de încredere cu ceilalți.

FURNIZORI DE FORMARE PROFESIONALA

Cursurile sunt sustinute de Furnizori de formare profesionala / traineri de renume, Organisme de Certificare nationale sau internationale, parte din grupuri multinationale cu multiple acreditari, nationale si internationale (ANC – Autoritatea Nationala de Calificari, IRCA – Registrul International al Auditorilor Certificati, ISCIR, APMG, SAAS etc.), companii nationale/internationale sau lectori de renume.

  • Lectorii pentru cursurile ISO au o bogata experienta atat in calitate de traineri pentru furnizori de formare profesionala de top, Organisme de Certificare acreditate, companii nationale si internationale, cat si in efectuarea auditurilor de prima parte, de secunda parte si de terta parte, in calitate de auditori interni si externi ai Sistemelor de Management implementate in cadrul companiilor de orice dimensiune si din orice domeniu de activitate.
  • Lectorii pentru cursurile IRCA sunt Lead Auditori, certificati IRCA – Registrul International al Auditorilor Certificati, auditori de terta parte si sefi ai echipelor de audit din cadrul Organismelor de Certificare acreditate, companii multinationale.
  • Lectorii pentru cursurile ANC si ISCIR au o vasta experienta practica si pedagogica in activitatea de formare profesionala a adultilor, atestati ANC si ISCIR.
  • Lectorii pentru cursurile Soft Skills sunt traineri seniori, certificati, experti in comunicare, rezolvarea conflictelor, managementul echipelor, leadership si coaching, cu peste 9000 de ore de training, in sesiuni individuale sau in echipa, pentru clienti din diverse domenii de activitate, companii nationale si internationale.

Formatorul este stabilit in functie de fiecare tip de curs in parte si grupa minima formata cu cel putin 30 zile inainte de data cursului. De exemplu, un curs acreditat IRCA este sustinut doar de un formator acreditat IRCA; un curs de auditor intern (pentru care, la nivel mondial, nu exista o acreditare anume) poate fi sustinut de orice formator, doar experienta si renumele lectorului fiind relevante pentru a atesta recunoasterea cursului si a diplomei, in domeniul ISO; un curs acreditat de ANC sau ISCIR este sustinut doar de un formator acreditat ANC / ISCIR etc.

ORGANIZARE

Cursurile sunt organizate in sistem deschis publicului (open) sau in-house (la sediul beneficiarului) in toate regiunile / judetele tarii:

Regiunea Bucuresti – Ilfov : Bucuresti, Ilfov.
Regiunea Centru : Brasov, Covasna, Harghita, Mures, Sibiu, Alba.
Regiunea Nord–Vest : Cluj, Bihor, Bistrita – Nasaud, Maramures, Satu Mare, Slaj.
Regiunea Nord-Est : Iasi, Bacau, Vaslui, Neamt, Botosani, Suceava.
Regiunea Sud-Est Dobrogea : Constanta, Galati, Braila, Buzau, Vrancea, Tulcea.
Regiunea Sud Muntenia: Prahova, Arges, Dambovita, Giurgiu, Ialomita, Calarasi, Teleorman.
Regiunea Sud Vest Oltenia : Valcea, Dolj, Gorj, Mehedinti, Olt.
Regiunea Vest : Timis, Hunedoara, Arad, Caras – Severin.

DATA & PRET

Pretul cursului variaza in functie de : locatia cursului, tipul acreditarii, tipul recunoasterii cursului si diplomei, emitentul diplomei (brand, renume pe piata nationala / internationala etc.), facilitati incluse (sala de curs, masa, protocol etc), lectorul care sustine cursul (experienta de lector, cu sau fara experienta de auditor / auditor sef, certificat national sau international etc.).

In cazul cursurilor open, data sustinerii cursului este influentata de numarul de cursanti inscrisi care au achitat pretul cursului.

In cazul cursurilor in-house, data sustinerii cursului se stabileste la data semnarii contractului si transmiterii tuturor documentelor necesare, dar cu cel putin 30 – 45 zile inainte de data de incepere a cursului.

Pasi inscriere Cursuri Soft Skills

1.SOLICITA DETALII :

Pentru a vizualiza Calendarul & Preturile cursurilor, te rugam sa completezi formularul din partea dreapta „Solicita cursuri Soft Skills pentru tine sau echipa ta” si vei fi redirectionat imediat catre Catalogul online de cursuri CISEO.

2. REZERVA-TI ONLINE LOCUL LA CURS:

Urmeaza indicatiile primite pe e-mail pentru a te inscrie gratuit la catalogul de cursuri CISEO si apoi rezerva online locuri la cursurile care te intereseaza pe tine sau echipa ta.

3. FINALIZEAZA PROCESUL DE INSCRIERE:

Te vom ghida pas cu pas, pe e-mail, pentru a finaliza cu succes procesul de inscriere.

Te rugam sa iti verifici in permanenta e-mailul (inclusiv folderul Spam / Junk). Iti vom trimite detalii despre cum sa accesezi catalogul online oricand vei dori, pasii pe care sa-i urmezi pentru a-ti rezerva locul la curs, precum si pasii necesari pentru a finaliza cu succes inscrierea.

Iti multumim si te asteptam cu drag la curs,

Echipa CISEO

Solicita cursuri Soft Skills pentru tine sau echipa ta

Afla data, pretul si locul cursurilor Soft Skills open. Rezerva locuri pentru tine si echipa ta:
  • Alege standardele / certificarile care te intereseaza:
    Am luat la cunostinta faptul ca transmiterea formularului de solicitare informatii despre cursurile CISEO presupune faptul ca voi primi pe e-mail si telefon informatii si noutati despre cursurile promovate de CISEO si sunt de acord cu termenii si conditiile de la sectiunea Protectia Datelor: Politicile de confidentialitate, de protectie si de prelucrare a datelor cu caracter personal, inclusiv Privacy Policy. Nota: Vei avea posibilitatea, oricand dupa trimiterea acestui formular, de a solicita retragerea acordului tau printr-o cerere transmisa pe email la adresa: protectiadatelor@ciseo.ro
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.