Curs Certificare PCM® – Process Communication Model
CURS ARHIVAT
VEZI AICI CURSURILE ACTIVE: https://ciseo.ro/servicii/cursuri/
DENUMIRE CURS | Curs Soft Skills: PCM® – Process Communication Model |
---|---|
STANDARD & EDITIE | PCM® – Process Communication Model |
TIP CURS | Curs Soft Skills – certificare personal / trainer, recunoscut international. |
DURATA CURS | 3 zile. |
PROFIL PCM® | Profilul individual al personalitatii: Inaintea cursului va fi completat un chestionar de personalitate in urma caruia ti se inmaneaza manualul original la care ai doar tu acces si in care iti vei regasi profilul detaliat in 40 pag. |
Detalii Curs Certificare PCM® – Process Communication Model
PCM – Process Communication Model este un model de comunicare si de intelegere a personalitatii dezvoltat in anii ’70 de Taibi Kahler. Modelul de baza a castigat premiul stiintific Eric Berne in 1975 si a fost folosit intr-o mare diversitate de imprejurari, de la recrutarea austronautilor pentru NASA, la pregatirea discursurilor presedintilor americani.
Asadar, PCM este o teorie de personalitate si comunicare cu aplicabilitate in autocunoastere, dezvoltarea echipelor, comunicare si relationare, negociere, vanzari, rezolvarea conflictelor, coaching si psihoterapie. Pana in prezent, metodologia Process Communication Model are in spate 40 de ani de cercetare si rafinare, iar validarea sa a fost realizata cu peste 1.000.000 de profile lucrate.
CUI I SE ADRESEAZA ACEST CURS
- Trainerilor individuali
- Manageri
- Antreprenori
Mediatori
Oameni de vanzari si marketing
Educatori,mentori,profesori, lectori
Consultanti, Auditori - Organizatiilor / companiilor care isi doresc sa isi dezvolte afacerea sau sa completeze o nevoie a strategiei de training.
- Oricarei persoane care doreste sa invete cum sa comunice mai
eficient.
OBIECTIVELE CURSULUI PCM® – Process Communication Model
PCM este un ”set de instrumente” si solutii care pot deveni cu usurinta parte din comportamentul nostru pentru a comunica eficient si a-i intelege pe cei din jur in contexte profesionale si personale.
Dezvoltat de dr. psiholog Taibi Kahler PhD si folosit de NASA ani la rand pentru recrutare, modelul si-a dovedit eficienta si a produs rapid rezultate.
Daca esti orientat/a spre dezvoltarea carierei tale, stii cu siguranta ca exista tot timpul ceva nou de invatat. Formarea si certificarea in sistemul de cunoastere a personalitatii umane – Process Communication Model (PCM) poate fi pentru tine sau pentru angajatii tai acel ceva nou care te poate ajuta sa obtii anul acesta performante mai bune decat anul trecut in domeniul in care activezi.
Partea geniala a training-ului este ca el e de fapt un fel de ”manual de utilizare” a oamenilor, care creeaza scurtaturi in comunicare.
Ceea ce ofera cursul este posibilitatea de a citi in oameni ca intr-o carte deschisa.
NOTA
In functie de nevoile personalului si companiei / organizatiei in care vei implementa strategia PCM, te poti baza pe PCM pentru a sustine cursuri de o zi sau de trei zile, in functie de tipurile de abilitati pe care doresti sa le dezvolti in echipa / departamentul / compania ta.
La acest curs inveti:
- care sunt perceptiile de contact;
- care sunt partile si tipurile de personalitate si cum sa le recunosti;
- care sunt canalele potrivite de comunicare;
- care sunt stilurile de management pe care le poti utiliza sau nu in functie de personalitatea celui cu care comunici;
- cine esti tu si cum functionezi;
- care este propriul tau inventar de personalitate.
- cum sa comunici mai eficient si sa masori eficienta/ineficienta comunicarii tale;
- sa motivezi eficient si cuantificabil;
- sa-i sustii eficient pe cei din jurul tau;
- cum sa controlezi stresul tau si al celorlalti;
- cum sa reduci rata esecurilor;
- cum sa cresti calitatea relatiilor cu partenerul/a de
viata, copiii, prietenii, colegii etc.; - cum sa imbunatatesti moralul si satisfactia la locul de munca;
- cum sa ajungi la solutii win-win in toate ariile existentei tale;
- cum sa cresti vanzarile si profitabilitatea firmei tale sau firmei in care lucrezi.
Asadar, in cele 3 zile vei invata:
- Cum sa evaluezi in doar cateva secunde profilul de comunicare al oricarei persoane, la birou sau acasa.
- Cum sa-ti adaptezi discursul pentru fiecare tip de persoana cu care interactionezi astfel incat mesajul tau sa fie auzit, inteles si retinut cu usurinta.
- Cum sa minimizezi conflictele si sa cresti armonia, cooperarea si increderea in toate relatiile tale.
- Cum sa accentuezi acele caracteristici ale produsului sau mesajului tau care vor raspunde nevoilor psihologice si motivatiilor specifice publicului tau.
- Cum sa gestionezi situatii de stres si sa dezvolti parteneriate de incredere cu ceilalti.
FURNIZORI DE FORMARE PROFESIONALA
Cursurile sunt sustinute de Furnizori de formare profesionala / traineri de renume, Organisme de Certificare nationale sau internationale, parte din grupuri multinationale cu multiple acreditari, nationale si internationale, companii nationale/internationale sau lectori de renume.
- Lectorii pentru cursurile ISO 9001 / ISO 14001 / ISO 45001 / Alte Standarde Internationale au o bogata experienta atat in calitate de traineri pentru furnizori de formare profesionala de top, Organisme de Certificare acreditate, companii nationale si internationale, cat si in efectuarea auditurilor de prima parte, de secunda parte si de terta parte, in calitate de auditori interni si externi ai Sistemelor de Management implementate in cadrul companiilor de orice dimensiune si din orice domeniu de activitate.
- Lectorii pentru cursurile IRCA sunt Lead Auditori, certificati IRCA – Registrul International al Auditorilor Certificati, auditori de terta parte si sefi ai echipelor de audit din cadrul Organismelor de Certificare acreditate, companii multinationale.
- Lectorii pentru cursurile ANC si ISCIR au o vasta experienta practica si pedagogica in activitatea de formare profesionala a adultilor.
- Lectorii pentru cursurile Soft Skills sunt traineri seniori, certificati, experti in comunicare, rezolvarea conflictelor, managementul echipelor, leadership si coaching, cu peste 9000 de ore de training, in sesiuni individuale sau in echipa, pentru clienti din diverse domenii de activitate, companii nationale si internationale.
Formatorul este stabilit in functie de fiecare tip de curs in parte si grupa minima formata cu cel putin 30 zile inainte de data cursului. De exemplu, un curs acreditat IRCA este sustinut doar de un formator acreditat IRCA; un curs de auditor intern (pentru care, la nivel mondial, nu exista o acreditare anume) poate fi sustinut de orice formator, doar experienta si renumele lectorului fiind relevante pentru a atesta recunoasterea cursului si a diplomei, in domeniul Standardelor Internationale; un curs ANC sau ISCIR este sustinut doar de un formator autorizat etc.
ORGANIZARE
Cursurile sunt organizate in sistem deschis publicului (open) sau in-house (la sediul beneficiarului) in toate regiunile / judetele tarii:
Regiunea Bucuresti – Ilfov : Bucuresti, Ilfov.
Regiunea Centru : Brasov, Covasna, Harghita, Mures, Sibiu, Alba.
Regiunea Nord–Vest : Cluj, Bihor, Bistrita – Nasaud, Maramures, Satu Mare, Slaj.
Regiunea Nord-Est : Iasi, Bacau, Vaslui, Neamt, Botosani, Suceava.
Regiunea Sud-Est Dobrogea : Constanta, Galati, Braila, Buzau, Vrancea, Tulcea.
Regiunea Sud Muntenia: Prahova, Arges, Dambovita, Giurgiu, Ialomita, Calarasi, Teleorman.
Regiunea Sud Vest Oltenia : Valcea, Dolj, Gorj, Mehedinti, Olt.
Regiunea Vest : Timis, Hunedoara, Arad, Caras – Severin.
DATA & PRET
Pretul cursului variaza in functie de : locatia cursului, tipul acreditarii, tipul recunoasterii cursului si diplomei, emitentul diplomei (brand, renume pe piata nationala / internationala etc.), facilitati incluse (sala de curs, masa, protocol etc), lectorul care sustine cursul (experienta de lector, cu sau fara experienta de auditor / auditor sef, certificat national sau international etc.).
In cazul cursurilor open, data sustinerii cursului este influentata de numarul de cursanti inscrisi care au achitat pretul cursului.
In cazul cursurilor in-house, data sustinerii cursului se stabileste la data semnarii contractului si transmiterii tuturor documentelor necesare, dar cu cel putin 30 – 45 zile inainte de data de incepere a cursului.
Pasi inscriere Cursuri Soft Skills
1.SOLICITA DETALII :
Pentru a vizualiza Calendarul & Preturile cursurilor, te rugam sa completezi formularul din partea dreapta „Solicita cursuri Soft Skills pentru tine sau echipa ta” si vei fi redirectionat imediat catre Catalogul online de cursuri CISEO.
2. REZERVA-TI ONLINE LOCUL LA CURS:
Urmeaza indicatiile primite pe e-mail pentru a te inscrie gratuit la catalogul de cursuri CISEO si apoi rezerva online locuri la cursurile care te intereseaza pe tine sau echipa ta.
3. FINALIZEAZA PROCESUL DE INSCRIERE:
Te vom ghida pas cu pas, pe e-mail, pentru a finaliza cu succes procesul de inscriere.
Te rugam sa iti verifici in permanenta e-mailul (inclusiv folderul Spam / Junk). Iti vom trimite detalii despre cum sa accesezi catalogul online oricand vei dori, pasii pe care sa-i urmezi pentru a-ti rezerva locul la curs, precum si pasii necesari pentru a finaliza cu succes inscrierea.
Iti multumim si te asteptam cu drag la curs,
Echipa CISEO