Evaluare / Audit ISO

Servicii de evaluare si audit ISO

Auditorii ISO, calificati si cu experienta in domeniul tau de activitate,  pot efectua si conduce cu succes, in beneficiul organizatiei tale, urmatoarele tipuri de audituri:

  •  Audituri interne (Audituri de prima parte) – atunci cand alegi ca sistemul de management intern al companiei tale sa fie evaluat intern, periodic, de catre o persoana competenta si cu experienta, ce poate asigura obiectivitate si impartialitate fata de departamentele auditate.
  • Audituri la furnizori (Audituri de secunda parte) – daca preferi sa lucrezi punctual cu un colaborator competent si cu experienta, in loc sa angajezi personal permanent pentru evaluarea conformitatii partenerilor tai de afaceri la cerintele ISO 9001 sau propriile cerinte ale organizatiei tale.
Conditii de obtinere

Serviciul CISEO – Evaluare / Audit ISO poate fi obtinut in conditii diferite, in functie mai multi factori, precum:

  • standarul ISO / sistemul de management implementat si certificat,
  • numarul si tipul standardelor ISO / sistemelor de management implementate si certificate,
  • dimensiunea organizatiei (numar de angajati, locatii, etc),
  • domeniul de activitate al organizatiei,
  • numarul de vizite necesare, efectuate de consultantul ISO / echipa de consultanti
  • termenul de implementare si de obtinere a certificatului ISO (in regim normal sau in regim de urgenta)
  • motivul / scopul implementarii ISO si obtinerii certificatului ISO.

In cadrul auditurilor interne (de prima parte), auditurilor la furnizor (de secunda parte) sau a auditurilor externe (de terta parte – audituri de certificare ISO):

  • se verifica:
  • Documentatia ISO
  • Implementarea sistemului de management certificat
  • Mentinerea sistemului de management certificat.
  • se evalueaza conformitatea organizatiei cu:
  • Cerintele legale,
  • Cerintele standardului si
  • Cerintele specifice organizatiei respective.

Astfel, CISEO personalizeaza oferta pentru Evaluare / Audit ISO pentru fiecare caz in parte, dupa o analiza prealabila a informatiilor transmise de reprezentantul organizatiei client, astfel incat aceasta sa corespunda cat mai bine nevoilor si asteptarilor clientului nostru

Pasi obtinere Servicii de Evaluare & Audit ISO
  1. Trimiterea cererii de oferta
  2. Primirea Ofertei
  3. Negocierea conditiilor din oferta
  4. Primirea si Completarea Cererii de Aplicare cu datele necesare.
  5. Primirea si semnarea contractului.
  6. Stabilirea datei pentru prima vizita a consultantului (vizita de evaluare) / Primirea Listei cu Informatii necesare.
  7. Stabilirea Programului de Evaluare / Audituri ISO.
  8. Procesul de Evaluare / Audit ISO
  9. Redactarea si predarea Raportului de Audit.
Termene de finalizare

Termenele variaza in functie de fiecare solicitate in parte, fiind stabilite de comun acord cu clientul.

Pret si conditii de plata

Oferta de pret pentru Evaluare / Audit ISO este personalizata in functie de solicitarea primita si trimisa pe adresa ta e-mail, in cel mai scurt timp posibil ! Cere acum o oferta de pret !

Plata pentru Serviciile de evaluare / audit ISO se face in functie de termenele stabilite de comun acord.

Avantaje

Serviciile de Evaluare si audit ISO pot avea ca scop final:

a. indeplinirea unor cerinte legale, in functie de domeniul de activitate reglementat.
b. indeplinirea cerintelor unui contract cu un client / furnizor important, national sau international, pentru activitati locale, de import sau de export.
c. organizarea proceselor interne si procedurilor de lucru, urmarind sa:

  • sa eficientizeze activitatea personalului
  • sa imbunatateasca procesul de comunicare interna
  • sa reduca timpul alocat de angajatii cu functii de conducere sau executie pentru desfasurarea activitatilor de rutina
  • sa permita alocarea timpului si directionarea eforturilor angajatilor catre activitatile in care detin competente – atragerea de clienti noi, crearea de produse competitive,
  • sa permita imbunatatirea calitatii serviciilor furnizate clientilor,
  • sa conduca la cresterea rezultatelor companiei in materie de venituri incasate (cifra de afaceri), profit, numar si calitate clienti in portofoliu, etc.

Ai nevoie de Certificat ISO?

Ai nevoie de Documentatie ISO?

Ai nevoie de ambele?