Curs Auditor Intern ISO/IEC 20000 ( Sistemul de Management al Serviciilor IT)
DENUMIRE CURS | Curs Auditor Intern ISO/IEC 20000 |
---|---|
STANDARD & EDITIE | ISO/IEC 20000 – Sistemul de Management al Serviciilor IT |
TIP CURS | Curs recunoscut in domeniul standardelor internationale |
DURATA CURS | 3 zile |
TIP DIPLOMA | Diploma de Auditor Intern ISO/IEC 20000 – Sistemul de Management al Serviciilor IT Participantii care promoveaza examenul final vor primi certificatul de participare si absolvire pentru Auditor Intern al Sistemului de Management al Serviciilor IT. |
RECUNOASTERE DIPLOMA | Diploma recunoscuta in domeniul standardelor internationale |
Detalii Auditor Intern ISO/IEC 20000 (Sistemul de Management al Serviciilor IT)
CUI SE ADRESEAZA ACEST CURS
Cursul Auditor Intern ISO/IEC 20000 este dedicat profesionistilor preocupati de managementul serviciilor IT, care doresc sa se califice ca Auditori interni ISO/IEC 20000 sau personalului din domeniul IT care doresc sa cunoasca si sa asimileze cele mai bune practici in domeniul IT:
- Managerilor şi responsabililor cu Managementul Serviciilor IT;
- Specialiştilor in domeniul IT şi al Managementului Calitatii;
- Specialistilor care doresc sa implementeze un Sistem de Management al Serviciilor in conformitate cu ISO/IEC 20000-1;
- Managerilor sau consultantilor care doresc sa stapaneasca un proces de audit intern al sistemului de management al serviciilor IT.
- Persoanelor responsabile pentru mentinerea conformitatii cu cerintele ITSMS
- Expertilor tehnici care incearca sa se pregateasca pentru un audit intern al sistemului de management al serviciilor IT.
- Consultantilor experti in managementul serviciilor IT.
- Persoanelor care doresc sa obtina competentele de audit intern, a indeplinirii de catre Sistemul de Management al Serviciilor IT a cerintelor standardului ISO 20000.
Lectorii pentru cursul de formare Auditor Intern ISO/IEC 20000 au o bogata experienta atat in calitate de traineri cat si in efectuarea auditurilor de prima parte, de secunda parte si de terta parte, in calitate de auditori interni si externi ai Sistemelor de Management implementate in cadrul companiilor de orice dimensiune si din orice domeniu de activitate, la nivel national.
OBIECTIVE
• Sa ofere participanţilor abilitaţile şi cunoştinţele necesare pentru implementarea si auditarea proceselor de management al serviciilor IT, in conformitate cu cerinţele standardului international ISO/IEC 20000-1
• Sa explice principiile şi practicile gestionarii unui sistem de management al serviciilor IT, sa prezinte procesele de suport ale serviciilor IT si faca o incursiune in activitatea de audit al acestor procese.
• Sa prezinte noţiuni introductive de Management al Serviciilor IT (ITSM) si in ITIL (IT Infrastructure Library). Vor fi explicate procesele de service management (livrarea serviciilor, relatia dintre procese, procese de rezolutie si de control), conform standardelor si bunelor practici internationale.
CONTINUT
Cursul raspunde la urmatoarele intrebari:
• Care sunt recomandarile standardelor internaţionale pentru managementul serviciilor IT ?
• Cum identificam si documentam procesele Sistemului de Management al Serviciilor IT ?
• Care sunt bunele practici cu privire la implementarea si auditarea proceselor de management al serviciilor IT ?
• Cum se integreaza sistemul de management al serviciilor IT in sistemele de management existente: managementul securitatii informatiei, managementul calitaţii, etc.?
• Unde pot gasi informaţii suplimentare pentru a proiecta un SMS?
CONDITII DE PARTICIPARE
Se recomanda ca participantii la acest curs sa aiba o buna cunoastere a principiilor sistemelor de management si a standardului de referinta. Pe tot parcursul cursului, performanta fiecarui cursant este evaluata in functie de sarcini, discutii, prezentari, contributii personale, sarcini indeplinite, gestionarea optima a timpului si punctualitate.
Formatori
Cursurile sunt sustinute de Furnizori de formare profesionala / traineri de renume, Organisme de Certificare nationale sau internationale, parte din grupuri multinationale cu multiple acreditari, nationale si internationale, companii nationale/internationale sau lectori de renume.
ORGANIZARE
Cursurile din catalogul CISEO sunt organizate:
- LIVE – VIDEOCONFERINTA/LA SALA – in sistem deschis publicului (OPEN). Cursurile se tin dupa ce se formeaza grupa minima de cursanti, intr-o perioada planificata si cu program zilnic fix 8 ore/zi, 3 – 5 zile in functie de curs.
- ONLINE – in Platforma „Training & Certificare Personal” powered by CISEO, in format STUDIU INDIVIDUAL & interactiune cu lector, la cerere. Cursantii incep cursul imediat ce se inscriu, fara sa astepte formarea unei grupe si fara sa aiba un program fix.
- ONLINE – in aplicatiile furnizorilor de formare profesionala (cursuri internationale in engleza/franceza/germana/spaniola etc.). Cursantii incep cursul imediat ce se inscriu, fara sa astepte formarea unei grupe si fara sa aiba un program fix.
DATA & PRET
In general, pretul cursului variaza in functie de: tipul cursului, tipul acreditarii, tipul recunoasterii cursului si diplomei, emitentul diplomei (brand, renume pe piata nationala / internationala etc.), facilitati incluse, lectorul care sustine cursul (experienta de lector, auditor / auditor sef etc.)
In cazul cursurilor open, data sustinerii cursului este influentata de numarul de cursanti inscrisi care au achitat pretul cursului.
In cazul cursurilor online disponibile nonstop, acestea pot fi accesate individual sau in echipa imediat dupa finalizarea inscrierii, deci nu este planificata o data anume.