CURS AUDITOR MANAGEMENTUL SERVICIILOR IT - ISO/IEC 20000-1:2011

Cursul isi propune sa faca o introducere in tehnica auditului si sa sedimenteze conceptele si termenii referitori la managementul serviciilor.

CUI SE ADRESEAZA ACEST CURS
– Persoanele interesate de managementul serviciilor care doresc sa inteleaga conceptul de ”Service Lifecycle” si procesele aferente.
– Personalul din domeniul IT implicat efectiv in furnizarea si suportul serviciilor IT oferite, interesat de cele mai bune practici in domeniu. 

OBIECTIVE
• Sa ofere participanţilor abilitaţile şi cunoştinţele necesare pentru implementarea si auditarea proceselor de management al serviciilor, in conformitate cu cerinţele standardului international ISO/IEC 20000-1:2011.
• Sa explice principiile şi practicile gestionarii unui sistem de management al serviciilor, sa prezinte procesele de suport ale serviciilor si faca o incursiune in activitatea de audit al acestor procese.
• Sa prezinte noţiuni introductive de Management al Serviciilor IT (ITSM) si in ITIL (IT Infrastructure Library). Vor fi explicate procesele de service management (livrarea serviciilor, relatia dintre procese, procese de rezolutie si de control), conform standardelor si bunelor practici internationale.

CONTINUT
Cursul raspunde la urmatoarele intrebari:
• Care sunt recomandarile standardelor internaţionale pentru managementul serviciilor?
• Cum identificam si documentam procesele Sistemului de Management al Serviciilor?
• Care sunt bunele practici cu privire la implementarea proceselor de management al serviciilor?
• Cum se integreaza sistemul de management al serviciilor in sistemele de management existente: managementul securitatii informatiei, managementul calitaţii, etc.?
• Unde pot gasi informaţii suplimentare pentru a proiecta un SMS?

Pe tot parcursul cursului, performanţa fiecarui cursant este evaluata in funcţie de sarcini, discuţii, prezentari, contribuţii personale, sarcini indeplinite, gestionarea optima a timpului şi punctualitate.

CERTIFICAT
Participantii care promoveaza examenul final vor primi certificatul de participare si absolvire pentru Auditor al Sistemului de Management al Serviciilor. Certificatele vor fi eliberate sub acreditarea APMG.

DURATA: 2 zile

LOCATIE: la sediul Beneficiarului / Clientului.

Formatori

Cursurile sunt sustinute de Furnizori de formare profesionala / traineri de renume, Organisme de Certificare nationale sau internationale, parte din grupuri multinationale cu multiple acreditari, nationale si internationale, companii nationale/internationale sau lectori de renume.

ORGANIZARE

Cursurile din catalogul CISEO sunt organizate:

  • LIVE – VIDEOCONFERINTA/LA SALA in sistem deschis publicului (OPEN). Cursurile se tin dupa ce se formeaza grupa minima de cursanti, intr-o perioada planificata si cu program zilnic fix 8 ore/zi, 3 – 5 zile in functie de curs.
  • ONLINE – in Platforma „Training & Certificare Personal” powered by CISEO, in format STUDIU INDIVIDUAL & interactiune cu lector, la cerere. Cursantii incep cursul imediat ce se inscriu, fara sa astepte formarea unei grupe si fara sa aiba un program fix. 
  • ONLINE – in aplicatiile furnizorilor de formare profesionala (cursuri internationale in engleza/franceza/germana/spaniola etc.). Cursantii incep cursul imediat ce se inscriu, fara sa astepte formarea unei grupe si fara sa aiba un program fix.

DATA & PRET

In general, pretul cursului variaza in functie de: tipul cursului, tipul acreditarii, tipul recunoasterii cursului si diplomei, emitentul diplomei (brand, renume pe piata nationala / internationala etc.), facilitati incluse, lectorul care sustine cursul (experienta de lector, auditor / auditor sef etc.)

In cazul cursurilor open, data sustinerii cursului este influentata de numarul de cursanti inscrisi care au achitat pretul cursului.

In cazul cursurilor online disponibile nonstop, acestea pot fi accesate individual sau in echipa imediat dupa finalizarea inscrierii, deci nu este planificata o data anume.

Portofoliu Clienti CISEO: