CURS AUDITOR / AUDITOR SEF ISO / IEC 20000 (Sistemul de Management al Serviciilor IT), ACREDITAT IRCA

DENUMIRE CURSCurs Auditor / Auditor Sef / Auditor de Terta Parte / Auditor Extern ISO / IEC 20000
STANDARD & EDITIEISO / IEC 20000 : 2018 – Sistemul de Management al Serviciilor IT
TIP CURSCurs acreditat de IRCA – Registrul International al Auditorilor Certificati (http://www.irca.org/)

Cursul include nivelurile: Auditor Sef, Auditor Extern de Terta Parte, Auditor Extern de Secunda Parte (Audituri la Furnizori), Auditor Intern de Prima Parte.
Cursul este recunoscut la nivel international si indeplineste cerinta de formare necesara inregistrarii ca auditor la nivelul corespunzator IRCA.

DURATA CURS5 zile
TIP DIPLOMADiploma de Auditor Sef / Auditor de Terta Parte / Auditor Extern ISO / IEC 20000 – Sistemul de Management al Serviciilor IT, acreditata IRCA.
RECUNOASTEREDiploma acreditata IRCA este recunoscuta la nivel international si national.

Detalii Curs Auditor Sef / Auditor de Terta Parte / Auditor Extern ISO / IEC 20000

Cursul detaliaza aspectele teoretice si practice necesare implementarii, auditarii si certificarii unui Sistem de Management al Serviciilor IT  in cadrul unei organizatii.

CUI SE ADRESEAZA ACEST CURS:

  • Managerilor şi responsabililor cu Managementul Serviciilor IT;
  • Specialiştilor in domeniul IT şi al Managementului Calitatii;
  • Specialistilor care doresc sa implementeze un Sistem de Management al Serviciilor in conformitate cu ISO/IEC 20000-1;
  • Managerilor sau consultantilor care doresc sa stapaneasca un proces de audit al sistemului de management al serviciilor IT
  • Persoanelor responsabile pentru mentinerea conformitatii cu cerintele ITSMS
  • Expertilor tehnici care incearca sa se pregateasca pentru un audit al sistemului de management al serviciilor IT
  • Consultantilor experti in managementul serviciilor IT
  • Persoanelor care doresc sa obtina competentele de audit, a indeplinirii de catre Sistemul de Management al Serviciilor IT a cerintelor standardului ISO 20000, ca auditor intern sau extern;
  • Auditorilor care doresc sa efectueze si sa conduca audituri de certificare a sistemelor de management al serviciilor IT (ITSMS)
  • Auditorilor care doresc extinderea si certificarea competentelor;Auditorilor de terţa parte care doresc sa se inscrie la IRCA şi au nevoie de o instruire recunoscuta de acest organism.

ISO/IEC 20000 Lead Auditor

Cursul de LEAD AUDITOR ISO / IEC 20000 va permite sa dobanditi expertiza necesara pentru a efectua un audit al sistemului de management al serviciilor IT (ITSMS), prin aplicarea principiilor, procedurilor si tehnicilor de audit recunoscute international. In timpul acestui curs de formare, veti dobandi cunostintele si abilitatile necesare pentru a planifica si efectua audituri interne si externe in conformitate cu procedurile de certificare ISO 19011 si ISO / IEC 17021-1.

Pe baza exercitiilor practice, veti putea sa stapaniti tehnicile de audit si sa deveniti autorizat sa gestionati un program de audit, echipa de audit, comunicarea cu clientii si rezolvarea conflictelor.

OBIECTIVE:

  • Consolidarea cunostintelor privind sistemele de management al serviciilor IT
  • Intelegerea detaliata a ISO / IEC 20000 in contextul unui audit
  • Planificarea, conducerea si gestionarea unui audit ISO / IEC 20000
  • Desfasurarea sedintelor de deschidere / inchidere si interviuri
  • Integrarea altor audituri ale sistemului de management

CONTINUT:

  • Standardele relevante, ISO / IEC 20000-1: 2011, ISO / IEC 17021 si ISO 19011
  • Scopul, importanta si beneficiile sistemului de management al serviciilor IT
  • Politica ITSM si aplicarea acesteia
  • Structura documentatiei ITSMS
  • Managementul incidentelor si gestionarea problemelor
  • Introducere in auditul ITSMS
  • ISO 20000-1: 2011 tehnici de audit
  • Gestionarea si conducerea unei echipe de audit ITSMS
  • Tehnici de interviu
  • Inregistrarea si raportarea neconformitatilor
  • Raportarea auditului
  • Actiuni preventive si incheierea procesului de auditare
  • Evaluari continue si feedback
  • Exercitii role play si feedback
  • Examen scris

CONDITII DE PARTICIPARE:

Recomandam sa aveti cunostinte despre sistemele de management al serviciilor IT ISO / IEC 20000.

Formatori

Cursurile sunt sustinute de Furnizori de formare profesionala / traineri de renume, Organisme de Certificare nationale sau internationale, parte din grupuri multinationale cu multiple acreditari, nationale si internationale, companii nationale/internationale sau lectori de renume.

ORGANIZARE

Cursurile din catalogul CISEO sunt organizate:

  • LIVE – VIDEOCONFERINTA/LA SALA in sistem deschis publicului (OPEN). Cursurile se tin dupa ce se formeaza grupa minima de cursanti, intr-o perioada planificata si cu program zilnic fix 8 ore/zi, 3 – 5 zile in functie de curs.
  • ONLINE – in Platforma „Training & Certificare Personal” powered by CISEO, in format STUDIU INDIVIDUAL & interactiune cu lector, la cerere. Cursantii incep cursul imediat ce se inscriu, fara sa astepte formarea unei grupe si fara sa aiba un program fix. 
  • ONLINE – in aplicatiile furnizorilor de formare profesionala (cursuri internationale in engleza/franceza/germana/spaniola etc.). Cursantii incep cursul imediat ce se inscriu, fara sa astepte formarea unei grupe si fara sa aiba un program fix.

DATA & PRET

In general, pretul cursului variaza in functie de: tipul cursului, tipul acreditarii, tipul recunoasterii cursului si diplomei, emitentul diplomei (brand, renume pe piata nationala / internationala etc.), facilitati incluse, lectorul care sustine cursul (experienta de lector, auditor / auditor sef etc.)

In cazul cursurilor open, data sustinerii cursului este influentata de numarul de cursanti inscrisi care au achitat pretul cursului.

In cazul cursurilor online disponibile nonstop, acestea pot fi accesate individual sau in echipa imediat dupa finalizarea inscrierii, deci nu este planificata o data anume.

Portofoliu Clienti CISEO: