Curs Online Cerinte ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001 (CALITATE, MEDIU, SANATATE SI SECURITATE IN MUNCA)
Cerintele standardelor ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018 Sisteme de Management: Calitate, Mediu, Sanatate si Securitate in Munca – Interpretare si Aplicare
Continut Curs Online Cerinte ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001 (CALITATE, MEDIU, SANATATE SI SECURITATE IN MUNCA):
Cerintele standardelor ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018 Sisteme de Management Calitate, Mediu, Sanatate si Securitate in Munca – Interpretare si Aplicare
Deschide si citeste mai mult despre fiecare sectiune:
1. CERINTELE STANDARDULUI ISO 9001:2015 SISTEME DE MANAGEMENT AL CALITATII
MODUL I – NOTIUNI INTRODUCTIVE
- Lectia 1.1 DESPRE ISO (15 min)
- Lectia 1.2 PRINCIPIILE MANAGEMENTULUI CALITATII (60 min)
- Lectia 1.3 ABORDAREA PE BAZA DE PROCES. CICLUL PDCA (45 min)
- Lectia 1.4 GANDIREA BAZATA PE RISC IN ISO 9001:2015 (30 min)
- TEST MODUL I – NOTIUNI INTRODUCTIVE (10 intrebari)
MODUL II – CERINTELE STANDARDULUI ISO 9001:2015
- Lectia 2.1 DESPRE ISO 9001:2015 (20 min)
- Lectia 2.2 STRUCTURA STANDARDULUI ISO 9001:2015
- Lectia 2.3 ISO 9001:2015_Clauzele 0 – 3 (Domeniul de aplicare; Referinte Normative ; Termeni si definitii) (10 min)
- Lectia 2.4 ISO 9001:2015_Clauza 4 CONTEXTUL ORGANIZATIEI (Intelegerea organizatiei si a contextului in care activeaza; Intelegerea necesitatilor si asteptarilor partilor interesate: angajati, clienti, furnizori, asociati, investitori, autoritati etc.; Determinarea domeniului de aplicare; Procesele SMC) (180 min)
- Lectia 2.5 ISO 9001:2015_Clauza 5 LEADERSHIP (Leadership si angajament; Politica in domeniul calitatii; Roluri, responsabilitati si autoritati) (60 min)
- Lectia 2.6 ISO 9001:2015_Clauza 6 PLANIFICARE (Tratarea riscurilor si oportunitatior; Obiectivele calitatii si planificarea realizarii lor; Planificarea schimbarilor) (90 min)
- Lectia 2.7 ISO 9001:2015_Clauza 7 SUPORT (Resurse; Competenta; Constientizare; Comunicare; Informatii documentate) (60 min)
- Lectia 2.8 ISO 9001:2015_Clauza 8 OPERARE (Planificarea productiei / prestarii serviciului; Cerinte pentru produse/servicii; Proiectare si Dezvoltare, Controlul produsului / serviciului furnizat; Productie si furnizare servicii; Elibererea si controlul produsului/serviciului si a elementelor de iesire neconforme) (180 min)
- Lectia 2.9 ISO 9001:2015_Clauza 9 EVALUAREA PERFORMANTEI (Monitorizare, masurare, analizare si evaluare; Auditul intern; Analiza efectuata de management) (60 min)
- Lectia 2.10 ISO 9001:2015_Clauza 10 IMBUNATATIRE (Neconformitati si actiuni corective; Imbunatatirea continua) (30 min)
- TEST MODUL II – CERINTELE STANDARDULUI ISO 9001:2015 (30 intrebari)
2. CERINTELE STANDARDULUI ISO 14001:2015 SISTEME DE MANAGEMENT DE MEDIU
MODUL I – NOTIUNI INTRODUCTIVE 
- Lectia 1.1 DESPRE ISO (20 min)
- Lectia 1.2 MANAGEMENTUL SCHIMBARII (20 min)
- Lectia 1.3 ABORDAREA PE BAZA DE PROCES IN ISO 14001:2015 (45 min)
- Lectia 1.4 MANAGEMENTUL RISCULUI IN ISO 14001:2015 (30 min)
- Lectia 1.5 PERSPECTIVA CICLULUI DE VIATA (35 min)
- TEST MODUL I – NOTIUNI INTRODUCTIVE
MODUL II – CERINTELE STANDARDULUI ISO 14001:2015
- Lectia 2.1 DESPRE ISO 14001:2015 (20 min)
- Lectia 2.2 STRUCTURA ISO 14001:2015
- Lectia 2.3 CLAUZELE 0-3 (Domeniul de aplicare; Referinte Normative ; Termeni si definitii) (10 min)
- Lectia 2.4 Clauza 4 CONTEXTUL ORGANIZATIEI (Intelegerea organizatiei si a contextului in care activeaza; Intelegerea necesitatilor si asteptarilor partilor interesate: angajati, clienti, furnizori, asociati, investitori, autoritati etc.; Determinarea domeniului de aplicare; Procesele SMM) (180 min)
- Lectia 2.5 Clauza 5 LEADERSHIP (Leadership si angajament; Politica in domeniul mediului; Roluri/functii organizationale, responsabilitati si autoritati) (60 min)
- Lectia 2.6 Clauza 6 PLANIFICARE (Actiuni de tratare a riscurilor si oportunitatilor; Aspecte de mediu; Obligatii de conformare; Planificarea actiunilor; Obiectivele de mediu si planificarea actiunilor pentru realizarea lor) (90 min)
- Lectia 2.7 Clauza 7 SUPORT (Resurse; Competenta; Constientizare; Comunicare interna/externa; Informatii documentate: crearea, actualizarea, controlul documentelor) (60 min)
- Lectia 2.8 Clauza 8 OPERARE (Planificare operationala si control; Situatii de urgenta si raspuns) (180 min)
- Lectia 2.9 Clauza 9 EVALUAREA PERFORMANTEI (Monitorizare, masurare, analizare si evaluare; Auditul intern; Analiza efectuata de management) (60 min)
- Lectia 2.10 Clauza 10 IMBUNATATIRE (Neconformitati si actiuni corective, Imbunatatirea continua) (30 min)
- TEST MODUL II – CERINTELE STANDARDULUI ISO 14001:2015
3. CERINTELE STANDARDULUI ISO 45001:2018 SISTEME DE MANAGEMENT AL SANATATII SI SECURITATII IN MUNCA
MODUL I – NOTIUNI INTRODUCTIVE
- Lectia 1.1 DESPRE ISO & SSM (30 min)
- Lectia 1.2 PRINCIPII DE BAZA ALE SISTEMULUI DE MANAGEMENT SSM (30 min)
- Lectia 1.3 ABORDAREA PE BAZA DE PROCES IN ISO 45001:2018(60 min)
- Lectia 1.4 MANAGEMENTUL RISCULUI IN ISO 45001:2018 (60 min)
- TEST MODUL I – NOTIUNI INTRODUCTIVE
MODUL II – CERINTELE STANDARDULUI ISO 45001:2018
- Lectia 2.1 DESPRE ISO 45001:2018 (45 min)
- Lectia 2.2 STRUCTURA ISO 45001:2018 (15 min)
- Lectia 2.3 CLAUZELE 0-3 (Scopul unui sistem de management SSM; Factori de succes; Domeniul de aplicare; Referinte Normative ; Termeni si definitii) (30 min)
- Lectia 2.4 Clauza 4 CONTEXTUL ORGANIZATIEI (Intelegerea organizatiei si a contextului in care activeaza; Intelegerea necesitatilor si asteptarilor partilor interesate: angajati, clienti, furnizori, asociati, investitori, autoritati etc.; Determinarea domeniului de aplicare; Procesele SM-SSM) (120 min)
- Lectia 2.5 Clauza 5 LEADERSHIP SI PARTICIPAREA LUCRATORILOR (Leadership si angajament; Politica in domeniul sanatatii si securitatii in munca; Roluri/functii organizationale, responsabilitati si autoritati, Consultarea si participarea lucratorilor) (60 min)
- Lectia 2.6 Clauza 6 PLANIFICARE (Actiuni de tratare a riscurilor si oportunitatilor; Identificarea pericolelor si evaluarea riscurilor si oportunitatilor; Determinarea cerintelor legale si altor cerinte; Planificarea actiunilor; Obiectivele SSM si planificarea actiunilor pentru realizarea lor) (180 min)
- Lectia 2.7 Clauza 7 SUPORT (Resurse; Competenta; Constientizare; Comunicare interna/externa; Informatii documentate: crearea, actualizarea, controlul documentelor) (60 min)
- Lectia 2.8 Clauza 8 OPERARE (Planificare operationala si control; Eliminarea pericolelor si reducerea riscurilor SSM; Managementul schimbarii; Aprovizionare; Situatii de urgenta si raspuns) (180 min)
- Lectia 2.9 Clauza 9 EVALUAREA PERFORMANTEI (Monitorizare, masurare, analizare si evaluare; Auditul intern; Analiza efectuata de management) (60 min)
- Lectia 2.10 Clauza 10 IMBUNATATIRE (Incident, Neconformitati si actiuni corective, Imbunatatirea continua) (30 min)
- TEST MODUL II – CERINTELE STANDARDULUI ISO 45001:2018
Formatori
Cursurile sunt sustinute de Furnizori de formare profesionala / traineri de renume, Organisme de Certificare nationale sau internationale, parte din grupuri multinationale cu multiple acreditari, nationale si internationale, companii nationale/internationale sau lectori de renume.
ORGANIZARE
Cursurile din catalogul CISEO sunt organizate:
- LIVE – VIDEOCONFERINTA/LA SALA – in sistem deschis publicului (OPEN). Cursurile se tin dupa ce se formeaza grupa minima de cursanti, intr-o perioada planificata si cu program zilnic fix 8 ore/zi, 3 – 5 zile in functie de curs.
- ONLINE – in Platforma „Training & Certificare Personal” powered by CISEO, in format STUDIU INDIVIDUAL & interactiune cu lector, la cerere. Cursantii incep cursul imediat ce se inscriu, fara sa astepte formarea unei grupe si fara sa aiba un program fix.
- ONLINE – in aplicatiile furnizorilor de formare profesionala (cursuri internationale in engleza/franceza/germana/spaniola etc.). Cursantii incep cursul imediat ce se inscriu, fara sa astepte formarea unei grupe si fara sa aiba un program fix.
DATA & PRET
In general, pretul cursului variaza in functie de: tipul cursului, tipul acreditarii, tipul recunoasterii cursului si diplomei, emitentul diplomei (brand, renume pe piata nationala / internationala etc.), facilitati incluse, lectorul care sustine cursul (experienta de lector, auditor / auditor sef etc.)
In cazul cursurilor open, data sustinerii cursului este influentata de numarul de cursanti inscrisi care au achitat pretul cursului.
In cazul cursurilor online disponibile nonstop, acestea pot fi accesate individual sau in echipa imediat dupa finalizarea inscrierii, deci nu este planificata o data anume.