Raspunsuri la cele mai frecvente intrebari
Deschide fiecare intrebare si afla raspunsul:
Catalogul CISEO a fost creat pentru ca tu sa fii permanent la curent cu informatii actualizate, ca sa te poti inscrie simplu si rapid la cursurile care te intereseaza. Catalogul contine ofertele de pret si alte detalii despre cursurile pe care noi le promovam. Scopul acestuia este de a facilita accesul tau la informatii complete si actualizate. Crearea unui cont nu necesita oferirea de date confidentiale, iar inscrierea oficiala se face printr-un formular semnat, scanat si transmis pe email, deci utilizarea catalogului nu te supune la niciun risc din punct de vedere al datelor cu caracter personal sensibile, precum contul bancar sau CNP-ul tau.
Devii client dupa ce ai achizitionat primul serviciu din oferta CISEO (cursuri, consultanta, certificare). Odata devenit client, beneficiezi din start de o reducere la urmatoarea achizitie a cursurilor online in format studiu individual, indiferent de serviciile cumparate anterior.
Pentru a afla reducerile de care beneficiezi in calitate de client CISEO, te invitam sa consulti Politica de Reduceri.
Reducerile acordate pentru cursurile din catalogul https://cursuri.ciseo.ro/ sunt mentionate in oferta pentru fiecare curs si in Politica de Reduceri.
(link: https://cursuri.ciseo.ro/politica-de-reduceri-bonusuri/)
Pentru a beneficia de reduceri, obtine direct din contul tau in catalog oferta PDF personalizata, in care poti sa adaugi cupoanele de reduceri suplimentare care se aplica in functie de curs. Apoi, completeaza si trimite formularul de inscriere cu pretul final total de achitat, mentionat in proforma (ultima pagina din oferta PDF). Achita pretul redus/pretul final calculat corect in functie de numarul de participanti (inclusiv TVA). Dupa incasare, vei primi factura fiscala pentru suma achitata.
Reducerile pot fi accesate la data inscrierii. Dupa formalizarea inscrierii, nu va mai fi posibila efectuarea niciunei reduceri.
Citeste aici ce cupoane de reduceri se aplica in prezent si cum poti sa le obtii/aplici: Politica de Reduceri
(link: https://cursuri.ciseo.ro/politica-de-reduceri-bonusuri/ )
Daca te inscrii la cursurile din catalogul https://cursuri.ciseo.ro/, poti beneficia de reducerile prezentate in oferta cursului care te intereseaza, indiferent de tipul cursului (online sau live – videoconferinta sau live – la sala), de specializare (cerinte, auditor intern, auditor extern / auditor sef) sau de standardul ales (ISO 9001, ISO 45001, ISO 14001, Sisteme de Management Integrat: Calitate, Mediu, Sanatate si Securitate in Munca / SSM / Securitate Ocupationala etc.).
Citeste aici ce reduceri se aplica in prezent: Politica de Reduceri (link: https://cursuri.ciseo.ro/politica-de-reduceri-bonusuri/ )
Dupa ce obtii oferta PDF din catalog, poti sa ne contactezi direct sau sa ne trimiti un e-mail in care sa mentionezi solicitarea ta si reducerile de care doresti sa beneficiezi. Vom discuta punctual fiecare caz in parte si impreuna vom gasi solutia potrivita.
Citeste aici ce reduceri se aplica in prezent: Politica de Reduceri (link: https://cursuri.ciseo.ro/politica-de-reduceri-bonusuri/ )
Nu este obligatoriu sa ai cont in catalog ca sa figurezi ca si client CISEO. Odata cu prima achizitie efectuata, ramai in baza de date a companiei noastre.
Formularul de inscriere trebuie completat si semnat de participant (in cazul persoanelor fizice) sau semnat de reprezentantul legal (in cazul companiilor). De asemenea, in cazul companiilor, formularul este necesar sa fie stampilat. Acesta se completeaza astfel:
– Formularul de inscriere la curs pentru PERSOANE FIZICE trebuie completat integral cu denumirea cursului, numarul si data ofertei, pretul final de achitat (conform proformei inclusa pe ultima pagina din Oferta PDF), impreuna cu datele complete ale participantului la curs (date ce vor fi utilizate pentru emiterea facturii fiscale si a diplomei), apoi semnat de persoana fizica ce participa la curs si achita taxa de participare.
– Formularul de inscriere la curs pentru COMPANII trebuie completat integral cu denumirea cursului, numarul si data ofertei, pretul final de achitat (conform proformei inclusa pe ultima pagina din Oferta PDF), datele de facturare si datele complete ale fiecarui participant la curs, stampilat si semnat doar de Reprezentantul Legal al Companiei (Administrator sau Manager General sau alt reprezentant legal cu drept de semnatura).
Formularul completat, scanat si semnat trebuie trimis, in format PDF, la adresa de email mentionata in formular.
Dupa trimiterea formularului de inscriere, trebuie sa faci plata in contul bancar mentionat in formular si sa trimiti confirmarea platii pe email. De aici ne ocupam noi: in maxim 3 zile vei primi pe email factura pentru suma achitata si datele de conectare la cursul online disponibil non-stop, pe care le vei folosi pe platforma „Training & Certificare Personal”.
In cazul in care ai trimis formularul pentru un curs Live – videoconferinta / la sala, urmeaza sa primesti confirmarea sustinerii cursului de indata ce grupa minima a fost formata.
Daca doresti sa te inscrii si la alte cursuri online dupa finalizarea celui la care te-ai inscris, trebuie sa cauti cursul dorit pe site-ul CISEO sau in catalog si sa soliciti o noua oferta pentru cursul care te intereseaza. Odata ce finalizezi primul curs, beneficiezi de reducerile acordate clientilor.
Atat cursantii care se inscriu ca persoane fizice, cat si cei inscrisi de organizatie, au posibilitatea sa formeze minigrupuri (2-5 persoane) sau grupuri (peste 6 persoane) pentru a beneficia de reduceri mai mari decat daca s-ar inscrie separat la cursurile din catalogul https://cursuri.ciseo.ro/. Ca aceste reduceri sa fie valabile, este necesar ca acestia sa se inscrie in acelasi timp, sa completeze formularul de inscriere si sa trimita dovada platii cursului. Reducerea se aplica pentru fiecare dintre persoane / colegi in baza contractului incheiat:
– cu fiecare dintre participantii care se inscriu in calitate de persoana fizica;
– cu organizatia, pentru numarul total de participanti, in cazul in care inscrierea se face in calitate de persoana juridica.
Primul pas pentru inscrierea multipla este sa iti alegi cursurile pe care vrei sa le urmezi simultan (indiferent de tipul acestora: online-studiu individual, open-videocoferinta/la sala) fie din site-ul CISEO, fie din catalogul de cursuri CISEO. Poti sa obtii oferta PDF direct din catalog iar ulterior este necesar sa completezi si sa ne trimiti in e-mail formularele de inscriere pentru fiecare curs pe care l-ai ales (Online-studiu individual, Live-videocoferinta/la sala).
In acest caz, impreuna cu formularul de inscriere, poti sa ne transmiti o solicitare pe email pentru emiterea proformei.
Plata aferenta cursurilor online se face integral la data inscrierii, inainte de primirea accesului / inrolarea la curs.
Plata se va face in contul bancar al companiei CISEO REGISTRAR SRL (mentionat in formularul de inscriere), prin transfer bancar / Ordin de Plata sau depunere numerar in contul bancar. Cursantii primesc datele de acces la curs, pe adresa e-mail mentionata in prezentul document, in maxim 3 zile lucratoare de la data confirmarii incasarii. Dupa efectuarea platii, participantul la curs sau reprezentantul legal al companiei are obligatia sa trimita la adresa e-mail din formularul de inscriere confirmarea sumelor achitate. Inscrierea participantilor la curs este finalizata doar dupa confirmarea incasarii si transmiterea tuturor documentelor necesare.
Plata pentru cursurile Live – videoconferinta sau la sala se face dupa ce confirmam cursul.
Conform ofertei disponibile in prezent, plata se face integral inainte de inrolare / primirea accesului la cursurile online din Platforma „Training & Certificare Personal” powered by CISEO® sau la cursurile internationale.
De asemenea, pentru cursurile LIVE – Videoconferinta/la Sala, plata cursului se face inainte de data inceperii, insa numai dupa ce primesti de la noi in scris confirmarea formarii grupei minime si sustinerii cursului.
Cursurile online din Platforma „Training & Certificare Personal” powered by CISEO®
Cursurile online din Platforma „Training & Certificare Personal” powered by CISEO® pun un accent deosebit pe aspectele esentiale din standardele / temele studiate, studii de caz si exemple utile din experienta practica a auditorilor certificati, ce consta in mii de ore de audit efectuate.
Fiecare curs contine o cantitate mare de informatii utile, bine organizata si structurata. Continutul cursului este creat conform celor mai bune practici in domeniu, de lectori si auditori cu experienta bogata acumulata in audituri efectuate pentru Organisme de Certificare Internationale, acreditate. Acesta este prezentat online intr-o maniera mult mai atractiva, mai usor de parcurs si mai utila decat in cazul oricaror altor tipuri cursuri din domeniul ISO din Romania, facilitand procesul de asimilare a informatiilor prezentate.
Astfel, din punct de vedere al continutului, cursurile online in format studiu individual contin un suport de curs mai complex si mai bine structurat decat cele open (deschise publicului, in format videoconferinta sau la sala).
Bagajul de cunostinte dobandit dupa parcurgerea cursului online va ramane intiparit permanent, astfel incat sa il poti accesa oricand este necesar in cariera sau afacerea ta, pe termen scurt, mediu sau lung (peste ani de zile).
In plus, beneficiezi de un proces de invatare facilitat, cursurile fiind usor de parcurs. Cursurile online in format studiu individual iti ofera, de asemenea, posibilitatea sa iei legatura cu lectorul cand si daca ai nevoie de el.
Investitia totala intr-un curs online este de aproximativ 30 – 50% din investitia intr-un curs open/in-house – vezi calculul de aici. In cazul cursurilor open (deschise publicului) sau in-house (la sediul beneficiarului) este necesar intotdeauna un buget suplimentar de doua – trei ori mai mare, deoarece angajatorul sau cursantul trebuie sa plateasca, in plus fata de pretul cursului, pentru:
– deplasare: costul cu deplasarea pentru cursanti plus lectori, in functie de distanta (de ex. Timisoara sau Satu Mare sau Iasi => Bucuresti) si mijlocul de transport (autoturism, tren sau avion) => de la aprox. 50 EUR pana la 100/200 EUR;
– masa: costul cu masa pentru fiecare cursant plus lectori, aproximativ 20 – 30 EUR / zi pentru fiecare persoana;
– cazare cursanti si lectori: costul cu cazarea, pentru cursanti plus lectori – intre 2/3 nopti si 7 nopti, in medie 60 EUR / noapte => (de la 120/180 EUR pana la 420 EUR) / camera / 1 persoana (camera single) sau 2 persoane (camera dubla);
– costuri cu inchirierea salii de curs si echipamentelor,
– costuri cu retragerea personalului din productie la ore de varf sau continuu pe parcursul zilelor de instruire: cost/zi/om, corelat cu functia indeplinita si specificul activitatii organizatiei.
Aceste costuri suplimentare nu intervin in cazul unui curs online!
In plus, poti sa testezi inainte sa platesti: odata cu acordul de inscriere semnat, poti sa soliciti in email sa primesti acces de test in platforma si sa achiti dupa ce vezi cum functioneaza.
Cursurile online in format studiu individual sunt la fel de recunoscute precum cursurile la sala sau prin videoconferinta. Diploma primita la finalizarea unui curs online este similiara cu cea obtinuta in urma participarii la un curs de acelasi tip organizat la sala sau in sistem videoconferinta. Nu exista nicio diferenta intre cele doua tipuri de diplome.
Pentru cursurile online in format studiu individual (cerinte, auditor intern, auditor extern), este necesar sa cunoasteti domeniul specific standardului si cerintele standardului international.
De asemenea, pentru cursurile de Auditor/ Auditor Sef – Auditor Extern, de Terta Parte, fara acreditare IRCA – este necesar sa cunoasteti domeniul specific standardului, cerintele standardului si sa fi avut activitate anterior ca auditor. Acestea nu sunt conditii obligatorii, dar sunt cerinte minime pentru buna desfasurare a cursului si trecerea cu succes a examenului. Cursul de Auditor Extern / de Terta Parte inglobeaza si modulul de curs de Auditor Intern.
Pentru cursurile online, este necesar sa te asiguri ca ai acces la calculator si la internet.
Dupa trimiterea acordului tau, vei primi acces in Platforma “Training & Certificare Personal” powered by CISEO. Aceasta foloseste o conexiune cu serverul securizata si criptata, de tip “https” (cu certificat SSL).
Un reprezentant CISEO va crea special pentru tine un cont online pe care doar tu il vei folosi. Pentru deschiderea contului tau in platforma de cursuri online, se va folosi doar email-ul si numele tau, plus o parola puternica si sigura (o combinatie din litere, cifre si simboluri). La fiecare autentificare in contul tau, ti se va solicita doar username-ul si parola pe care le vei primi de la CISEO. Niciodata in timpul derularii cursului online nu ti se vor solicita alte date.
De asemenea, nu ai nevoie de camera video sau microfon pentru a accesa lectiile. Tot ce ai nevoie este un calculator obisnuit si conexiune la internet.
Doar la final, in cazul in care vei solicita tu in mod express interactiunea online cu lectorul dedicat, va fi necesara camera video si microfonul. Insa, interactiunea online nu se va desfasura prin Platforma “Training & Certificare Personal”, ci prin platforme dedicate, securizate si utilizate de regula in companii. Asadar, vei parcurge modulele si lectiile cursurilor online in deplina siguranta.
Pentru mai multe detalii tehnice privind utilizarea platformei de cursuri te rugam sa studiezi sectiunea III. Inrlolarea la curs si sectiunea IV. Derularea cursului din Termeni si Conditii de inscriere la cursul online.
Un curs online se poate finaliza fie in cateva ore/zile, fie in 3 luni, in functie de durata cursului si programul zilnic/saptamanal/lunar al fiecarui cursant. Indiferent cand este finalizat, accesul la cursul achizitionat ramane valabil timp de 3 luni.
Citeste mai mult despre beneficiile si facilitatile cursurilor online din Platforma „Training & Certificare Personal” powered by CISEO® :
(click pe fiecare beneficiu)
- Continut Consistent
- Proces de Invatare Facilitat
- Cunostinte Teoretice & Practice Verificate si Certificate
- Examinare optimizata
- Formator de Renume in Domeniul ISO
- Certificare Multipla, un Plus de Prestigiu
- Recunoastere Egala cu un Curs la Sala sau in Sistem Videoconferinta
- Simplu & Usor de Parcurs
- Poti sa Testezi Inainte sa Platesti
- Navighezi in Siguranta prin Cursuri Online
- Investitie rentabila
- Tu Controlezi Durata Cursului
- Agenda Ta este Respectata 100%
- Tu Stabilesti Programul
- Ritm propriu & timp de calitate
- Cursurile Perfecte daca ai o Cariera in Mediul Privat
- Perspectiva unei Cariere Stabile & Job-uri / Proiecte Noi
- Accesibilitate & independenta
- Certificare recunoscuta
- Cunostinte profesionale utile pentru totdeauna
- Diploma recunoscuta in domeniul Standardelor Internationale
- Dovada interesului tau pentru evolutia ta profesionala
- Evitarea pierderii certificarii & investitiei
- Investitie redusa semnificativ, comparativ cu participarea la cursurile open sau in-house
- Organizare interna imbunatatita, eficace si eficienta
- Personal instruit & certificat in domeniul bunelor practici internationale
- Tii pasul cu evolutia in era tehnologiei
- Tu controlezi ritmul de invatare
- Disponibilitate continua