


CISEO – Pastila Info News Nr. 55
Stiai ca…
… ISO 20671 „Evaluarea Brandului-Principii si fundamente” a fost creat pentru a rezolva diferentele de opinie in ceea ce priveste evaluarea unui brand din punct de vedere financiar-contabil?
Daca standardele ISO pot contribui la evaluarea calitatii produselor, de ce nu pot contribui si la evaluarea brandurilor?
ISO 20671 este foarte util pentru:
– raportarea valorii brandului catre personalul care ia decizii in interiorul companiei si catre investitorii din exterior,
– evaluarea brandului intr-un mod cat mai eficient in cadrul companiei,
– rationalizarea modului in care compania isi trateaza brandul,
– reducerea riscului economic.
ISO 20671 vine in completarea standardului ISO 10668 „Evaluarea Brandului – Cerinte pentru evaluarea financiara a brandului”.
by CISEO® Agentia pentru Certificare & Implementare Standarde Europene in Organizatii
www.ciseo.ro
It was useful for you? Share it if you LIKE it!
CITESTE TOATE PASTILELE CISEO






















































































Pastila CISEO nr. 7 – Primul standard ISO a fost publicat in anul 1951

Pastila CISEO nr. 6 – Din 1984 si pana astazi, peste 1 milion de auditori au urmat un curs acreditat IRCA (International Register of Certified Auditors)

Pastila CISEO nr.5 – Peste 700 de standarde ISO furnizeaza, la nivel mondial, instrumente care ajuta la gestionarea resurselor de apa existente

Pastila CISEO nr.4 – Standardul SA8000® defineste cerintele pentru imbunatatirea drepturilor angajatilor si conditiile de la locul de munca


