CISEO Info News Nr. 25
Stiai ca…
… doua noi standarde ISO pot pune capat frustrarii intampinate la contactarea unui call center?
- ISO 18295-1:2017 “Centrul de relatii cu clientii – Cerintele pentru un centru de relatii cu clientii” reuneste cele mai bune practici din domenii precum comunicarea cu clientii, rezolvarea plangerilor si responsabilitatea angajatilor. Aceste bune practici trebuie sa fie adoptate de catre toate centrele de relatii cu clientii, indiferent daca este vorba de un call center apartinand companiei sau unul ce presteaza servicii externalizate.
-
ISO 18295-2:2017 “Centrul de relatii cu clientii – Cerinte pentru clientii care utilizeaza serviciile de relatii cu clientii” vizeaza acele organizatii care apeleaza la serviciile de call center si care, prin implementarea acestui standard, isi iau angajamentul ca se asigura de faptul ca asteptarile clientilor lor sunt indeplinite.
by CISEO – One Stop Shop
www.ciseo.ro
It was useful for you? Share it if you LIKE it!
CITESTE TOATE PASTILELE CISEO
Pastila CISEO nr. 7 – Primul standard ISO a fost publicat in anul 1951
CISEO Info News Nr. 7
Stiai ca…
…primul standard ISO…
Pastila CISEO nr. 6 – Din 1984 si pana astazi, peste 1 milion de auditori au urmat un curs acreditat IRCA (International Register of Certified Auditors)
CISEO Info news nr. 6
Stiai ca...
…din 1984 si pana…
Pastila CISEO nr.5 – Peste 700 de standarde ISO furnizeaza, la nivel mondial, instrumente care ajuta la gestionarea resurselor de apa existente
CISEO Info news nr. 5
Stiai ca...
…aproximativ 21% din populatia…
Pastila CISEO nr.4 – Standardul SA8000® defineste cerintele pentru imbunatatirea drepturilor angajatilor si conditiile de la locul de munca
CISEO Info news nr. 4
Stiai ca...
…standardul SA8000® este…