CISEO Info News Nr. 25

Stiai ca…

doua noi standarde ISO pot pune capat frustrarii intampinate la contactarea unui call center?

  • ISO 18295-1:2017 “Centrul de relatii cu clientii – Cerintele pentru un centru de relatii cu clientii” reuneste cele mai bune practici din domenii precum comunicarea cu clientii, rezolvarea plangerilor si responsabilitatea angajatilor. Aceste bune practici trebuie sa fie adoptate de catre toate centrele de relatii cu clientii, indiferent daca este vorba de un call center apartinand companiei sau unul ce presteaza servicii externalizate.
  • ISO 18295-2:2017 “Centrul de relatii cu clientii – Cerinte pentru clientii care utilizeaza serviciile de relatii cu clientii” vizeaza acele organizatii care apeleaza la serviciile de call center si care, prin implementarea acestui standard, isi iau angajamentul ca se asigura de faptul ca asteptarile clientilor lor sunt indeplinite. 

by CISEO – One Stop Shop

www.ciseo.ro

It was useful for you? Share it if you LIKE it!

CITESTE TOATE PASTILELE CISEO

Pastila CISEO nr. 7 – Primul standard ISO a fost publicat in anul 1951

CISEO Info News Nr. 7 Stiai ca… …primul standard ISO…