

CISEO Info News Nr. 36
Stiai ca…
… Seria ISO / IEC 20000 pentru Managementul Serviciilor se aplica din ce in ce mai mult si altor servicii, nu numai serviciilor IT, indiferent daca este vorba de o intreaga companie sau de un departament individual?
Sistemul de Management al Serviciilor (SMS) aduce in organizatia care il implementeaza beneficii precum productivitate, eficienta, imbunatatirea serviciilor pentru clienti, optimizarea proceselor de afaceri si de luare a deciziilor, prin intermediul celor doua noi standarde actualizate in septembrie 2018:
- ISO/IEC 20000-1:2018 “Tehnologia informatiei. Managementul serviciilor. Partea 1: Cerinte privind sistemul de management al serviciilor”
- ISO/IEC 20000-10:2018 “Tehnologia informatiei. Managementul serviciilor. Partea 10: Concepte si vocabular”.
Seria ISO/IEC 20000 este singura disponibila pentru evaluarea conformitatii, certificare acreditata si asigurarea clientilor ca activitatile de gestionare a serviciilor se desfasoara intr-un mod eficient.
by CISEO – One Stop Shop
www.ciseo.ro
It was useful for you? Share it if you LIKE it!
CITESTE TOATE PASTILELE CISEO






















































































Pastila CISEO nr. 7 – Primul standard ISO a fost publicat in anul 1951

Pastila CISEO nr. 6 – Din 1984 si pana astazi, peste 1 milion de auditori au urmat un curs acreditat IRCA (International Register of Certified Auditors)

Pastila CISEO nr.5 – Peste 700 de standarde ISO furnizeaza, la nivel mondial, instrumente care ajuta la gestionarea resurselor de apa existente

Pastila CISEO nr.4 – Standardul SA8000® defineste cerintele pentru imbunatatirea drepturilor angajatilor si conditiile de la locul de munca


